Wpis z mikrobloga

Jest tu ktoś kto się zajmował/ zajmuje LibGdx? Otóż mam taki problem (szukałem w necie ale żadne rozwiązanie nie rozwiązuje problemu). Otóż przy ruchu po mapie wyskakują takie czarne linie (takie artefakty) i dzieje się to gdy viewport to fitwiewport. Jak mam ustalić wysokość i szerokość oraz szybkość kamery żeby nie było tych lini? Pls pomózcie bo się tego nigdy nie naucze :(

Szerokość i wysokość kafelka: 64
Ilość kafelków: 240x13
Szybkość przesunięcia kamery: 100 *deltaTime;
FitViewport rozmiary: 400x208.

Klasa scren: http://pastebin.com/vhba46Y8
#gamedev #android #libgdx #pytanie
Obrazek poglądowy
Pobierz MrFisherman - Jest tu ktoś kto się zajmował/ zajmuje LibGdx? Otóż mam taki problem (s...
źródło: comment_JJ9pE8kDwHvQnGUsQAhgAQIgVDD1p7Mq.jpg
  • 29
@alfasamiec: takie same linie pojawiają się na "dekstopowej" wersji, wiec raczej nic ze sterownikami itp., ja się uczę tego z toutorialu i gościu tam miał takie same wartości tylko szerokość i wysokość kafelków była 16px wiec pewnie mam coś zle z wartościami, na screenviewport nie ma tych artefaktów
@MrFisherman: Spojrzałem jeszcze raz na twój kod i widzę, że nie wołasz apply dla gamePort.
Zamiast gamecam.position.set(gamePort.getWorldWidth()/2,gamePort.getWorldHeight()/2,0); wołaj po prostu
gamePort.apply(true); inaczej viewport nie zostanie 'zaaplikowany'. Jeśli zmienisz viewport od czasu wywołania konstruktora to musisz jeszcze raz zawołać apply.