Aktywne Wpisy
Docent_Jan_Mula +97
Taki obraz wasz wykopki xD
Wystarczyły dwie tragiczne kadencje, żeby ktoś odpowiedzialny za dwie średnie kadencje uchodził za zbawcę narodu xD #polityka #tusk #bekazlewactwa
Wystarczyły dwie tragiczne kadencje, żeby ktoś odpowiedzialny za dwie średnie kadencje uchodził za zbawcę narodu xD #polityka #tusk #bekazlewactwa
fhgd +661
Jeśli po 8 latach pisowska prokuratura nie postawiła Tuskowi żadnych zarzutów prowadzących do skazania, a telewizja rządowa jedyne co ma na Donalda to archiwalne nagrania z Putinem, manipulacje i kreatywna praca kamerą, to według mnie jest to człowiek godny zaufania
#bekazpisu #wybory #przemysleniazdupy #polityka
#bekazpisu #wybory #przemysleniazdupy #polityka
Szerokość i wysokość kafelka: 64
Ilość kafelków: 240x13
Szybkość przesunięcia kamery: 100 *deltaTime;
FitViewport rozmiary: 400x208.
Klasa scren: http://pastebin.com/vhba46Y8
#gamedev #android #libgdx #pytanie
Obrazek poglądowy
I Hud się renderuje tym samym viewmatrixem co mapa?
@MrFisherman: Usuń unitScale albo ustaw na 1.
Zamiast gamecam.position.set(gamePort.getWorldWidth()/2,gamePort.getWorldHeight()/2,0); wołaj po prostu
gamePort.apply(true); inaczej viewport nie zostanie 'zaaplikowany'. Jeśli zmienisz viewport od czasu wywołania konstruktora to musisz jeszcze raz zawołać apply.
a tutaj Hud: http://pastebin.com/XiwKezX2
Czarnych pasków nie widać na realnym urządzeniu tj na telefonie z androidem ale i tak pozostaje sprawa że co jakiś czas przy zmianie rozmiaru na desktopie, (lub w emulatorze) się pojawiają. Sprawdzę jeszcze uwagi NietuzinkowyStefan i wtedy zobacze.
edit: trzeba mieszać wysokoc i szerokosc fitviewport
jest ok na dektopie gdy: fit viewport jest 800x416, na samsung galaxy s2 480x800 a na LgLeon 480x854 już jest żle, sgs2 ma hardwarowe przyciski powrotu a lg leon softwarowe czyli że się pojawiają i zajmują jakąś 1/12 ekranu