Wpis z mikrobloga

#acleague #assettocorsa #simracing


@Plupi: i reszta
bardzo fajnie sie czyta te wasze wypociny i relacje ( ͡° ͜ʖ ͡°)

kilka slow z mojej perspektywy
Q: zwalone, nie udalo mi sie zrobic czasu jaki byl w zasiegu. Zbyt duzo malych bledow i w efekcie melduje sie na 9 miejscu tuz a kolega z zespolu (starta +0.780 do SzczepanRacing aka @michaelsz)
R: Start calkiem niezly i odrabiam ze
Pobierz LKRISS - > #acleague #assettocorsa #simracing

@Plupi: i reszta 
bardzo fajnie sie...
źródło: comment_Js5iHJPTA1ui3U5rWCPtyVD0IyWX2OhK.jpg
@LKRISS:

Mega sorry za "wciskanie się", nie był to zamierzony ruch, w żadnym wypadku nie planowałem wyprzedzania na T1. Nie widziałem punktu odniesienia do hamowania i skorzystałem z lambo po lewej jako referencji, niestety opóźnił on znacznie hamowanie(przestrzelił po twojej lewej, fartem miał więcej miejsca) gdy zdałem sobie sprawę że zaraz wjadę ci w dupę zjechałem do samego krańca prawej strony toru i załapałem trochę trawy która wydłużyła hamowanie na tyle
S3Mi - @LKRISS: 

Mega sorry za "wciskanie się", nie był to zamierzony ruch, w żadn...
@S3Mi: slabo to wyglada. ewidentnie przestrzeliles T1. Musisz brac pod uwage ze z przodu jest tlok i wiekszosc bedzie duzo wczesniej hamowala niz normalnie zostawiajac sobie miejsce do manewru. Temat dla sedziow ale na pewno na plus, ze tlumaczysz sie z tej sytuacji. Na minus niestety to ze to twoj ewidentny blad. Bywa takie sa wyscigi i wazne abysmy z takich sytuacji wyciagneli wszyscy wnioski na rpzyszlosc. Fajnie widac w twoim
@LKRISS: Ale ja wiem o tym wczesnym hamowaniu, zwróć uwagę na światła hamowania lambo i kiedy ja zaczynam hamować. To był mój jedyny punkt odniesienia do hamowania. Gdy w trakcie hamowania zobaczyłem że ty zbliżasz się szybciej niż to było założone to uciekłem w prawo. Zwróc też uwagę na to że wyhamowałem lepiej niż on pomimo sunięcia kilku m po trawie. Lambo hamowało cały czas na asfalcie a przestrzeliło po twojej
@Golomp: W końcu udało mi się ukończyć jakiś wyścig w GT3 i już drugorzędne jest to że dojechałem jakoś w środku stawki AM, zaliczam tę edycję na plus :)

Dwie godziny upłynęły mi głównie na kolekcjonowaniu gratulacji za kreatywną linię jazdy, co pozwoliło mi aż 3 razy tryumfalnie przejechać przez aleję serwisową, a mało brakowało do czwartego zaproszenia od stewardów do takiego przejazdu :)

Po wszystkich perypetiach już miałem w planach
@LKRISS: Krisu, ale Ty tez odwaliles manianke na lap 1. Odbiles sie od jakiegos audi na eau rogue, po czym wpakowales sie pod kola lambo i lawina ruszyla. Kto przetrwal bombke na t1 musial ucierpiec na gorce. :(
Malpa to poszedl jak dzik w pasnik, zmiotlo pol stawki, po czym jak gdyby nigdy nic wracal na tor na tarke. Za eau rogue tez odimbil.
Slabo.
@skethoo: zwroc uwage ze fakt odbilem sie delikatnie od @valencianista i polecialem na zew. tzn. delikatnie za tarke ale wracalem na tor z odjetym gazem i bardzo delikatnie zblizajac sie do tarki. Tak wiec jadacy w lambo @pajhiwo1 widzial mnie dokladnie (ogladalem onboard z jego perspektywy). Pomimo to scinal na best line jakby nic sie nie dzialo. Dodatkowo widzal yelow flag i nic nie odpuscil gazu. Jesli bym wracal na tor
@LKRISS: możesz podać która to minuta powtórki bo nie pamietam? Ja po strzale w tył na T1 i T2 miałem cała szybe zbita i kierownice zepsuta i ogłupiałem :) chyba że mówisz o innym momencie, to sie jakoś odniose ;)
@LKRISS: prawda, chociaz mogles wracac troche dalej za eau rogue skoro juz tam jechales po kartoflisku. Zgadzam sie z tym o zoltej, sam przejechalem eau rogue prawie bez gazu, a mimo to wiedzialem, ze na gorce sie na kogos natkne. Musialbym chyba tam wepchnac auto zeby uniknac kasacji.
Nastepnym razem bedzie lepiej ;)