Wpis z mikrobloga

Mirki, mam pytanie, męczę się z tym od wczoraj.

Robię symulację w ParticleFlow z użyciem mParticles, składającą się z trzech eventów. Pierwszy odpowiada za to, żeby particle weszły w scenę jako zbita grupka. W drugim evencie grupka zostaje stopniowo (Age Test) rozbita (PBomb), trzeci to stopniowe poddawanie się wiatrowi czyli #!$%@? ze sceny, po drodze odbijając się od Deflectora.

Każda cząsteczka składa się z geometrii (Shape Instance), i posiada ten sam kształt do kolizji (mP Shape). Jednak za chiny nie mogę zmusić cząsteczek do tego, by kolidowały same ze sobą. Podczas testów kolizje particli z particlami udawało mi się uzyskać właśnie za pomocą Shape Instance i mP Shape, ale kiedy symulacja przeskakuje pomiędzy eventami, ta zdolność jakby zanika.

Symulacja wygląda dokładnie tak samo kiedy w drugim i trzecim evencie jest/nie ma Shape Instance i mP Shape (zinstancjowanych z pierwszego eventu).

Ktoś wie gdzie może być błąd?

#autodesk #3dsmax #symulacje #particle
Jestem_Leniwcem - Mirki, mam pytanie, męczę się z tym od wczoraj.

Robię symulację ...

źródło: comment_SEG0dhRqilKgGnW1r8adSv4G88x42jef.jpg

Pobierz