Wpis z mikrobloga

@modessef1: To tak trochę żartem bardziej napisałem, niż doradzałem, ale mówiąc serio to FWD dohamuj przed zakrętem [dociążysz przednią oś] i wchodząc w zakręt na umiarkowanym gazie i odwijając na wyjściu nie powinieneś mieć problemów. W RWD gaz trzymasz raczej przez cały zakręt, ale umiarkowanie bez szarżowania na wyjściu. AWD jezdzi samo jeśli silnik jest na środku, jeśli z przodu to trochę dohamuj przed.

Co do kontrowania, nie mam za duzo
@snsv: przypuszczam, że ustawienie FFB na kierze ma tu kolosalne znaczenie. Mam podstawowe ustawienia. Nic nie zmieniałem. Poratujesz jakimś odpowiednim poradnikiem do G29?
@snsv: @modessef1: Z tym AWD i lagodniejszym kontrowaniem bo przod wyciaga, to tylko jesli masz dyfry centralne nastawione tak zeby przod ciagnal [np. 60/40], bo jak masz 50/50 czy dyfry na tyl to już ci się może charakterystyka auta dużo zmieniać.

A w Logitechu ustaw FFB na 107% - w niektorych grach usuwa to martwy punkt FFB na srodku kiery.