@r3pr3z3nt: a jak z głębokością kontry i długością jej trwania bo chyba z tym mam największy problem. Oczywiście głębokość zapewne zależy od głębokości dupy w jakiej się znajduje :P
@modessef1: To tak trochę żartem bardziej napisałem, niż doradzałem, ale mówiąc serio to FWD dohamuj przed zakrętem [dociążysz przednią oś] i wchodząc w zakręt na umiarkowanym gazie i odwijając na wyjściu nie powinieneś mieć problemów. W RWD gaz trzymasz raczej przez cały zakręt, ale umiarkowanie bez szarżowania na wyjściu. AWD jezdzi samo jeśli silnik jest na środku, jeśli z przodu to trochę dohamuj przed.
@modessef1: co do RWD to polecam mapkę drift i to spłaszczone kółko w środku - lekki skręt, gaz w opór, kontra, odpuszczasz gaz i kontrolujesz gazem - do wyćwiczenia w 2-3 popołudnia (przetestowane na różowym ( ͡°͜ʖ͡°))
@modessef1 w AWD duzo lagodniejsza kontra, bo przednie koła Cie wyciągają. W rwd najgorsze jest wyczucie kiedy tylne opony zlapia grip ponownie, wymaga duzo treningu najlepiej BMW M3 e30 drift albo gt86 na eco oponach
@snsv: przypuszczam, że ustawienie FFB na kierze ma tu kolosalne znaczenie. Mam podstawowe ustawienia. Nic nie zmieniałem. Poratujesz jakimś odpowiednim poradnikiem do G29?
@snsv: @modessef1: Z tym AWD i lagodniejszym kontrowaniem bo przod wyciaga, to tylko jesli masz dyfry centralne nastawione tak zeby przod ciagnal [np. 60/40], bo jak masz 50/50 czy dyfry na tyl to już ci się może charakterystyka auta dużo zmieniać.
A w Logitechu ustaw FFB na 107% - w niektorych grach usuwa to martwy punkt FFB na srodku kiery.
@r3pr3z3nt: Kiedyś jak miałem jeszcze logitech EX to miałem takie stery gdzie wszystko mogę konfigurować, w nowych sterach do G29 nie widzę takich opcji.
#acleague #assettocorsa #simracing
Co do kontrowania, nie mam za duzo
A w Logitechu ustaw FFB na 107% - w niektorych grach usuwa to martwy punkt FFB na srodku kiery.