Aktywne Wpisy
Izanagi013 +20
Psychofani #apple to chyba inny gatunek człowieka.
Dla normalnego człowieka 8gb wlutowanego ramu zabija sens nawet dosyć taniego nowego laptopa, ale w dużo droższym i używanym MACBOOKU ten sam ram jest wystarczający do większości zadań i podobna uwaga jak w pierwszej okazji zostaje wyśmiana, a w komentarzach milion powodów, dlaczego 8gb ramu w maczku jest super. Optymalizacja macOS jest tak zaawansowana, że te same strony internetowe napisane przez juniorów po bootcampie nagle
Dla normalnego człowieka 8gb wlutowanego ramu zabija sens nawet dosyć taniego nowego laptopa, ale w dużo droższym i używanym MACBOOKU ten sam ram jest wystarczający do większości zadań i podobna uwaga jak w pierwszej okazji zostaje wyśmiana, a w komentarzach milion powodów, dlaczego 8gb ramu w maczku jest super. Optymalizacja macOS jest tak zaawansowana, że te same strony internetowe napisane przez juniorów po bootcampie nagle
Ana77 +19
Ruskie w ciągu 4,5 lat są wstanie odbudować swój potencjał do 1 -1,5 mln żołnierzy z nowych roczników. Przy tempie produkcji sprzętu są także wstanie odbudować potencjał sprzętowy. Teraz już mają 10-krotną przewagę nad Ukraińcami.
Traktat 5? Każdy może pomagać w swoim zakresie.
Niemcy mogą uzbierać z trudem jedną brygadę, Uk w ogóle, Holandia nie mają wojsk pancernycn, Francja ma 6 itd.
U nas w Polsce od początku wojny na Ukrainie nic
Traktat 5? Każdy może pomagać w swoim zakresie.
Niemcy mogą uzbierać z trudem jedną brygadę, Uk w ogóle, Holandia nie mają wojsk pancernycn, Francja ma 6 itd.
U nas w Polsce od początku wojny na Ukrainie nic
W Ostrawie są dwie huty - Vitkovice oraz Nowa Huta. Okolica była bogata w złoża węgla stąd też duża liczba kopalni w tamtejszym zagłębiu. Także dostawy węgla dla huty nie powinny być skomplikowaną operacją. Wszystkimi bocznicami przy kopalniach i liniami ich łączącymi zarządza AWT. Te samo, które zostało kupione przez PKP Cargo. Według czeskiego prawa, to właściciel bocznicy ustala kto i za jaką cenę może korzystać z ich torów. Kilka lat temu powszechnym zjawiskiem było to, że CD Cargo samodzielnie odbierało swoje pociągi od wewnętrznych stacji AWT. Na przykład ze stacji Karviná-Doly. Stety w końcu zażądali sobie ogromnych opłat za to. Związku z tym AWT teraz sam dostarcza składy dla innych przewoźników na najbliższe stacje należące do czeskich kolei.
Widoczne na zdjęciu wagony zostały załadowane w kopalni Lazy. Docelowo jadą do Nowej Huty, do stacji Ostrava-Bartovice. Z kopalni przez stację Prostřední Suchá do Hawierzowa skład transportował AWT. Tam został przekazany CD Cargo i wyruszył w dalszą długą, bo aż 6-kilometrową drogę. Przejechali z nim tylko do następnej stacji (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Zdjęcie moje #kolej #czechy #pociagi #pociagiboners #transport