Wpis z mikrobloga

Zdjęcie dupy nie urywa. Pociąg jakich wiele, ale... Obsługa tego połączenia jest na swój sposób ciekawa.

W Ostrawie są dwie huty - Vitkovice oraz Nowa Huta. Okolica była bogata w złoża węgla stąd też duża liczba kopalni w tamtejszym zagłębiu. Także dostawy węgla dla huty nie powinny być skomplikowaną operacją. Wszystkimi bocznicami przy kopalniach i liniami ich łączącymi zarządza AWT. Te samo, które zostało kupione przez PKP Cargo. Według czeskiego prawa, to właściciel bocznicy ustala kto i za jaką cenę może korzystać z ich torów. Kilka lat temu powszechnym zjawiskiem było to, że CD Cargo samodzielnie odbierało swoje pociągi od wewnętrznych stacji AWT. Na przykład ze stacji Karviná-Doly. Stety w końcu zażądali sobie ogromnych opłat za to. Związku z tym AWT teraz sam dostarcza składy dla innych przewoźników na najbliższe stacje należące do czeskich kolei.

Widoczne na zdjęciu wagony zostały załadowane w kopalni Lazy. Docelowo jadą do Nowej Huty, do stacji Ostrava-Bartovice. Z kopalni przez stację Prostřední Suchá do Hawierzowa skład transportował AWT. Tam został przekazany CD Cargo i wyruszył w dalszą długą, bo aż 6-kilometrową drogę. Przejechali z nim tylko do następnej stacji ( )

Zdjęcie moje #kolej #czechy #pociagi #pociagiboners #transport
niemiec - Zdjęcie dupy nie urywa. Pociąg jakich wiele, ale... Obsługa tego połączenia...

źródło: comment_QLwq00i1XDM6zHMLkbBWtRmxsHi3V0c5.jpg

Pobierz
  • 1