Wpis z mikrobloga

@emsko: 1. przekazujesz wektor unsigned charow przez wartość, czyli robi się kopia. Jeśli użyjesz const referencji, z punktu widzenia funkcji nic się nie zmieni, a program będzie działał szybciej. 2. nazwy zmiennych są dośc minimalistyczne - użyłbym jakichś bardziej deskryptywnych. 3. przyjęło się stosować duże litery dla stałych, bądź makr, choć to akurat kwestia gustu. 4. rzutowanie inta może być ale, w c++ stosuje się raczej static_cast zamiast rzutowania w stylu
@Kicer86:
Cenna uwaga z tymi const referencjami, muszę na to bardziej zwracać uwagę. Co do nazw zmiennych to myślę, że jeśli implementuję jakiś popularny algorytm i takie nazewnictwo jest stosowane w opisie i pseudokodzie to nie ma co szaleć ze zmianną nazw, bo można się pogubić potem. Punkt 6 zapisane do poczytania.
Dziękuję bardzo pomocny mirku