Wpis z mikrobloga

wysłałem przez epity pit, w celu sprawdzenia przez urzedniika i mam komunikat
"200 - Przetwarzanie dokumentu zakończone poprawnie, pobierz UPO lub Przesłałeś duplikat, pobrane UPO dotyczy oryginału dokumentu. Przetwarzanie dokumentu zakończone poprawnie, pobierz UPO

Dokument został przyjęty przez system e-Deklaracje i zostanie przekazany do Urzędu Skarbowego wskazanego w tym dokumencie. Weryfikacja dokumentu nie wykazała błędów. Dla dokumentu zostało wystawione Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO)"

to potwierdzenie jak ktoś to sprawdzi dostanę na maila czy też w programie będzie napisane

#pit #podatki #pity #internet
  • 6
W e-pitach masz na pewno opcje pobrania UPO. Dodatkowo warto wydrukować lub chociaż zapisać na dysku wypełniony pit z numerem nadanym przez system numerem dokumentu (pokrywających się z tym widniejącym na UPO).
@Xarvi: @bluemusic: tak wiem, wydrukowałem. ale to przecież potwierdzenie odebrania przez nich. wysyłane z automatu. A ja pytam jak jakiś urzędnik to sprawdzi. Odzew będzie tylko jak coś będzie źle? Czy jak będzie dobrze, to przyjdzie jakiś mail lub powiadomienie w programie, że pit poprawny?
@coolcooly22 A jak składasz osobiście w urzędzie, to na miejscu dostajesz odpowiedź od urzędnika? Podejrzewam, że program sprawdza jedynie czy wypelniłeś wszystkie potrzebne pola, a urzędnik dopiero w dalszej fazie ocenia prawidłowość kwot itp.

Dodam jedynie, że składam już bodajże 5 rok z rzędu i nie miałem żadnego pisma zwrotnego z US. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@coolcooly22: Jeśli przy wysyłce wpisałeś swój adres mailowy, to na maila zostaje przesłane potwierdzenie UPO. Dodatkowo potwierdzenie jest automatycznie dołączane do wysłanej deklaracji. Jeśli wypełniłeś deklarację przez kreator, to program sam przenosi i sumuje kwoty. Program nie sprawdza poprawności wpisanych kwot - jedynie uzupełnienie wymaganych pól. W razie błędu, skontaktuje się z Tobą US i będziesz musiał złożyć korektę deklaracji.