Wpis z mikrobloga

#stellaris #stellarissocial

Um, no po roku nic nie robienia trochę powróciłem do projektu. O co chodzi pisałem tutaj. Głównym problemem rok temu było wyznaczanie granic (algorytm), pytałem się i na forum paradoxu modderskim, i szukałem na wiki, no dużo szukałem - nie znalazłem i nie wiedząc jak to zrobić projekt "odłożyłem". No ale jak widać jestem teraz w stanie (odkryłem graphviz) pokazać bardzo czytelne (niestety nie takie same jak w grze :/) granice imperium - dodatkowo w 3D w przeglądarce - co daje ogromne możliwości wizualizacji różnych elementów.

Myślę o:
- mapach ekonomicznych (per imperium/sektor/układ słoneczny) - gdzie będzie widać jakie rejony galaktyki są bogate, a jakie nie
- mapach strategicznych (siła imperium, ilość statków, etc.)
- faktycznych statystykach względem czasu (myślę o modzie do stellarisa do przechwytywania savów i wysyłania ich na serwer)
-

Oczywiście do niczego się zobowiązuje, bo no wiecie jak to jest :P

Wołam osoby plusujące poprzedni wpis.

FlyingDutchman - #stellaris #stellarissocial

Um, no po roku nic nie robienia troch...

źródło: comment_owDFeeyiXzxV1Rt0c2jTLPKdu0SkbLsy.jpg

Pobierz
  • 9
@FlyingDutchman: Nie wiem czy 3d to dobry pomysł. Ja bym wolał zwykły wykres historyczny z kolorowymi liniami plus słupkowy ze stanu obecnego ( produkcja surowców, bilans surowców, liczba okrętów wojennych/konstruktorów/naukowych/specjalnych, siła marynarki, liczba dywizji/armii, liczba konkretnych typów okrętów wojennych itp itd)