Wpis z mikrobloga

@czlenson95: Mam na razie tylko narysowaną plansze i wygenerowaną na niej kwadraty jak coś xD Żadna to jeszcze gra, jeśli to cie ciekawi :P
Próbuję wyeliminować problemy z optymalizacją od razu niż później z tym walczyć.

Problem z płynnością mam podczas przesuwania planszy, bo mimo, że fps mam ustawione na 60 to ekran "przeskakuje" o drobne piksele.
@kostur86: Zdaje sie po to ktos uzywa wysokopoziomowych bibiliotek zeby sie nie #!$%@? z openglem bezposrednio tylko go schowac za mozliwie duza iloscia abstrakcji.
@TenAnonToKlopoty: Mysle, sobie ze moze najpierw ustal jaki jest problem. Osiagasz faktycznie to zalozone 60 fps czy mniej? Jak mniej to sie zastanow dlaczego. Jak masz 60 to znaczy, ze problem nie jest w wydajnosci tylko np. za duze przesuniecie robisz i stad wrazenie skakania.
@simia: Mogę zerknąć. Jeszcze co do tych FPSów to zmodyfikowałem troszkę część kodu, która zajmowała się nimi na:

if ((1000 / fps) > (SDL_GetTicks() - time))
{
fps++;
SDL_Delay(1000 / fps - ((SDL_GetTicks() - time)));
}
else
fps--;

I działa płynniej pod względem tych "skoków", ale po wyświetleniu tych FPSów okazuje się, że nie osiągam ich, tylko skacze między 40 a 60.