Wpis z mikrobloga

@damian_co_dalej: VIN sprawdzałem, mam z Danii przebiegi z ostatnich 7 lat i wszystko wygląda dobrze :) A te V8 miały problem z uszczelniaczami zaworów, co łatwo sprawdzić oraz z rurką od chłodzenia, która idzie przez blok silnika. Ale mam zaklepanego ogarniętego mechanika, u którego auto będzie przetrzepane i VIN poszedł do znajomego, który sprawdzi w ASO, czy nie ma czerwonych flag ;) Wersja trochę bida, ale cena bardzo spoko :)
Serio? Serio?? Haha. 170tys. I gwarantuje ci, ze żadnym komputerem nie odczytasz przebiegu zmienionego w fachowy sposób.

A v8 e60 byly bardzo udane, wiec silnik wybrałeś świetny.
@Manequin: Na zdjęciach prezentuje się bardzo dobrze. N62 to świetny silnik, przebieg symboliczny. Jeżeli podczas pracy będzie hałasował jak diesel, brzęczał czy tarł, posłuchaj hałasu dla każdej z głowic oddzielnie, powinien być taki sam (najlepiej przyłożyć stetoskop mechaniczny). Rozrząd jest skomplikowany i drogi. Sprężarka klimatyzacji zaczyna wyć często już przy 90.000km (musisz się przejechać). Łożyska alternatora też mocno hałasują już przy niskich przebiegach, dlatego dobrze mieć stetoskop, bo niesie się to
@Manequin: Przyjrzyj się dobrze, bo wygląda na dobrze picowany. Polerka poszła po całości, wnętrze prane, komora silnika umyta. To oczywiście nic złego, ale zdradza zawodowego handlarza i trzeba z rezerwą podchodzić do jego opowieści.

Osobiste zboczenie - nie kupiłbym z tymi pokrętłami jak od pralki. Deska w E60 w ogóle jest nieciekawa, a już w takiej wersji wygląda całkowicie biednie. Ale są ludzie, którym to nie przeszkadza. Za to silnik super.