Wpis z mikrobloga

@lajdak: ale #!$%@?. Komuś podoba się design to po prostu je kupuje i tyle. Porównywanie yzy do juicero nietrafione. W przypadku tego urządzenia efekt końcowy czyli sok można uzyskać nie kupując juicero, a jeśli chcesz ubrać buty, które ci się podobają to po prostu musisz je kupić. Oczywiście można kupić fejki ale to jest nic innego jak kradzież.
@gacek1197: Wyrzucanie pieniędzy w błoto na ubrania, podobającej się tylko wąskiej, nie do końca hetero grupie osób ma czynić tą osobę w jakiś sposób "lepszą"? Moim zdaniem taki ubiór powinien uprawniać do parkowania na miejscach dla inwalidów.
@wicked1009: Rozumiem, jednak często ich gusta są zależne wyłącznie od marki i ceny produktu. Dla takich ludzi właśnie nieważne jest jak produkt wygląda, a ile kosztuje.
@gacek1197: nie znam się, nic mi do tego co kto i dlaczego nosi, i daleki jestem do #!$%@? się o takie błahostki

Mam tylko jedno pytanie ważne dla mnie - czy drogie ubrania spod tagu #streetwear wyróżniają się jakością? Materiałami? Wykonaniem? Za tę cenę spodziewam się najwyższej klasy skóry, najlepszego lnu i gore texu wszędzie, gdzie się da. Czy tak to wygląda? Z wyglądu dużo tych rzeczy faktycznie jest spoko -
@zaqwsxdsa: nie zawsze idzie o jakoś, a częściej o design i sam projekt. Dobrym porównaniem mogą być tu np. obrazy. Niby każdy jest namalowany na tym samym płótnie ale jednak niektóre są warte więcej od innych.
@gacek1197: ok, rozumiem - czyli to po prostu zajawka i jakiś rodzaj bauhausującej sztuki użytkowej, gdzie użyteczność szerzej pojęta, niż sam fakt włożenia danego ubrania na ciało nie jest celem / jest celem pobocznym :)

Dzięki :) Teraz bul dupy, który narósł wokół tego tagu bawi i mnie, mimo, że w ubraniu dla mnie najważniejsze będą już chyba zawsze inne cechy :D
@gacek1197: Hehe patrzcie mireczki na tych debilnych audiofili jak ich wszyscy ruchają na kasę XDDDD złote kable, jakieś podstawki, magiczny prąd, głupi ludzie marnują pieniądze ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)