Wpis z mikrobloga

  • 18
Kurde mirki tak sobie leżę w łóżku po dzisiejszym wyjsciu ze znajomymi słucham mad world i rozmyślam. Czuję się nie gotowy do życia. Nie wiem skad to się wzięło ale mam wrażenia że chociaz staram się jak mogę, mam świetnego różowego, studiuję na uczelni tematy ktore naleza do kregu moich zainteresowan i po ktorej powienem miec świetne możliwości pracy to jednak wciaz cos jest nie tak. Póki biegnę i ogarniam sprawy życiowe to jest ok ale gdy tylko zacznę sie zastanawiac po co to nagle okazuje sie ze nie wiem. Może jest to #!$%@? i problemy pierwszego świata jednak wciąż ten tekst piosenki jest dla mnie dziwnie poruszający i mam wrażenie że refren "And I find it kinda funny, I find it kinda sad
That dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
I find it hard to tell you, I find it hard to take