Wpis z mikrobloga

@Xargo1: Ja polecam Abus Bordo, mała solidna paczuszka, po rozłożeniu jak łańcuch. Oczywiście pewnie znajdzie się ktoś niżej kto wklei filmik jak rozcinają pin OGROMNIASTYMI (tu serio trzeba ogromnej siły by się przebić przez pin) nożycami których żaden złodziej nie nosi (a równie dobrze mógłby szlifierką pojechać, na którą nie ma mocnych zabezpieczeń).

Ale generalnie ABUS bordo jest spoko, zajmuje mało miejsca (zapinałem je pod bagażnik, na rurkę), wepniesz wszędzie. Sam
@amath: znajdź mi filmik, na którym ktoś przecina porządnego ulocka (takiego klasy Kryptonite new york albo evolution) nożycami. Musiałby chyba te ramiona mieć długości 5ciu metrów.

Oczywiście pewnie znajdzie się ktoś niżej kto wklei filmik jak rozcinają pin OGROMNIASTYM


@tosyu: to ja zawsze wklejam ten filmik ( ͡º ͜ʖ͡º) Są inne zabezpieczenia tego typu z lepiej zabezpieczonymi pinami , ale wkleję ci jeszcze inny niż
@tosyu: no z toucana jeszcze nie znalazłem żadnego filmiku jak ktoś go rozpracowuje, ale to na pewno dlatego, że jest mało popularny ( ͡º ͜ʖ͡º) Ale gołym okiem widać, że te piny mają średnicę tak ze 2x większą niż w Abusie.
@geuze: nie musiałby mieć ramion 5m tylko odpowiednie nożyce, tylko takich filmików na yt nie znajdziesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

nie ma zabezpieczenia które jest nie do zrobienia, kwestia jak bardzo utrudnisz życie i ile to złodzieja będzie kosztowało czasu.
łańcuch czy co tam innego nie zajmuje wiele czasu.
dobry disc lock dużo więcej, a w dodatku wyje.
motocykli nie kradną uliczne złodziejaszki tylko zazwyczaj ktoś kto
@amath: też szukam zabezpieczenia, myślałem nad łańcuchem oxforda 2m ze względu na możliwość zapięcia do czegokolwiek (drzewo słup itp.) U-locki w większości mają małą szerokość więc odpada zapięcie tylnego koła, a dodatkowo ograniczona długość nie pozwala na zapięcie w trudniejszych warunkach. i teraz już sam nie wiem co kupić :D
@tales_z_miletu: Oxfordy sobie daruj, mają beznadziejne zamki i kluczyki (klucze szybko się wyrabiają, często nie można ich otworzyć bo klucz się nie chce przekręcić do końca w zamku itp.). Z budżetowych rozwiązań to już lepiej kupić Citadel'a łancuch. Albo dołożyć do jakiegoś Abus albo Kovixa.
@tales_z_miletu: do motocykli polecam disclocki, ze względu na to że trochę zajmuje zdjęcie go i operacja jest dość hałaśliwa, a bez zdjęcia go nigdzie nie pojedziesz, nawet nie przepchasz.
oczywiście zawsze mogą podjechać busem i myk ani moto ani disclocka, ale na takich to łańcuch nie pomoże :)
@amath: kurna, dopiero zajarzyłem, że pisałeś o disc locku a nie u-locku :D

Oxfordy sobie daruj, mają beznadziejne zamki i kluczyki


@sh4dow30: dobrze wiedzieć, a jak sam łańcuch ? wytrzymały jest ?

ulockiem elegancko zapinam o wszystko tylne koło wraz z ramą.


@Sandaczov: no ale to jest rower, motocykl ma z tyłu na tyle szeroką oponę, że większość u-locków po prostu nie jest jej w stanie "złapać". Z kolei
@tales_z_miletu: Szczerze to nie wiem, łańcuch jak łańcuch, piłować go nie próbowałem ;). Przestałem używać z uwagi na zamek, bo kiedyś 15 minut próbowałem rozpiąć łańcuch pod domem, zanim zamek łaskawie zadziałał.