Wpis z mikrobloga

Nowy update #pillarsofeternity : II #deadfire , tym razem w formie wideo:

-przekierowywanie zaklęć (dopóki czarująca postać wypowiada zaklęcie, można zmienić cel czaru)
-nowe, czytelniejsze ekrany informacyjne i tooltipy (okienko wyskakujące po najechaniu myszą) dotyczące czarów
-zmodyfikowano bitewne tooltipy
-Reaping Knives enigmatyków powrócą w sequelu (rly?)
-dryfujące ciała Naaga (tych wężowych stworków)
-nowy czar dotyku
-nowy filtr dziennika bitewnego

Przy okazji można zauważyć też zmienione UI gry.

#rpg #crpg #gry #obsidian
wielooczek - Nowy update #pillarsofeternity : II #deadfire , tym razem w formie wideo...
  • 7
@wielooczek: Prawde powiedziawszy, to nie wiem czy takie przekierowywanie czaru będzie miało sens, podaje przykład: często ustawialiśmy przeciwników w przejsciu w korytarzu,tank wyciągał przeciwnika i blokował go w drzwiach, reszta #!$%@?ła. Wiadomo jakieś lepsze czary zajmują troche czasu, teraz co będę mógł sobie zaczać czarować za wczasu, żeby ściągnąc przeciwnika i dopiero jak mi się pojawi w framudze to odrazu w niego jebnąć?
@Lisowczyk: Przekierować cel czaru można przez krótką chwilę, do czasu aż nie zakończy się jego rzucanie. Teoretycznie to o czym napisałeś byłoby możliwe, ale wciąż wymagałoby od gracza bardzo dobrego timingu.

IMO zmiana raczej na plus, bo wielokrotnie zdarzało się, że zaczynałem rzucać czar, a tu nagle stworki zmieniły swoje położenie i po tym jak skorygowałem cel, mag zaczynał inkantację od nowa.
@wielooczek: JUż nawet nie pisze o idealnym timingu, niech nawet przeciwnik mnie uderzy z 2x to i tak zaoszczędziłem całkiem sporo jesli czar się długo wczytywał. Zobaczymy jak wyjdzie to w praniu. Moim zdaniem to było logiczne, że mag musiał sie skupiać na danym celu, a nie w ostatniej chwili zmieniać cel. No nie wiem, jestem sceptycznie nastawiony.
@wielooczek: w sumie w ogóle ta gra będzie kontynuacją? tj fabuła i świat zostają te same? w sumie mam nadzieję że wrócą kiedyś do tyranny tj jakaś kolejna część bo gra skończona w połowie defacto(w artbooku są dwa dodatkowe akty xD)
@Jurigag: Tak, PoE2 ma być bezpośrednią kontynuacją jedynki. Będzie można zaimportować swoją postać z PoE1 (aczkolwiek i tak będzie zaczynała "od zera", z powodu wielkich zmian i rozbudowie mechanizmów gry, a fabularnie wytłumaczono to tym, iż Eothas podczas swego przebudzenia pozbawił cię duszy), w naszej drużynie ponownie zawitają: Eder, Aloth i Pallegina (plus grupa zupełnie nowych postaci), a część ekipy z jedynki spotkać będzie można w trakcie gry.

Co do Tyranny,