Wpis z mikrobloga

Dawno dawno temu dowiedziałem się od jakichś mośków bez prawa jazdy, że nie jeżdżę, nie znam się, nie naprawiam motocykli, nie bawię się w detailing i w ogóle STFU i słuchaj się stitcha( ͡° ͜ʖ ͡°)

A że mam dziś dobry humor, no i przyszło lato więc czas na małe #chwalesie.

Informacja dla krótkowzrocznych - Z750 pierwszej generacji z 2003 roku (tak, jest taka możliwość bo to przedprodukcja składana jeszcze ręcznie - nr. 0001060). Szyba Ermax, komin Devil Magnum (przelot z wyciągniętym DBkillerem), crashpady TopBlock, mocowanie tablicy mojego projektu, co do pługa i osłon chłodnicy to zabijcie, ale marki nie pamiętam...

Spieszmy się kochać klasyki bo dzisiejsze suszarki nie mają już duszy

Przy okazji chciałbym podziękować @kshywho za wosk. Dzięki chłopie.


#motocykle #kawasaki i oczywiście #torun
Pobierz
źródło: comment_338Bxc0JVERDjKm1EArVU7AAT9HIhycJ.jpg
  • 15
No i teraz muszę zadbac o swojego adventura 640. Pięknie go odstawiłeś. Co prawda mam enduro ale mógłby wygladac lepiej tym bardziej ze wlasciwie tylko szutry i asfalt. Pozdrawiam ciesze sie jesli wosk sie przydal.
@kasin: Do dziś siedzi. Zrobiłem takiego mema, że moderacja pogratulowała mi banem na miesiąc
Ale zachowałem sobie na pamiątkę. Jak będę miał kiedyś dość białkowa to wrzucę jeszcze raz.

Aha. Stitch to lama, a hondy żłopią olej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@wojtoon: wygląda zajebiście.() Ja mam zr7 z 2001 w nakedzie, co prawda muszę popracować nad wizualem (pomalować bak i parę innych detali) ale generalnie te sprzęty wyglądają świetnie i szczerze mówiąc są rzadkie chyba bo osobiście nie widziałem takiej jak moja jeszcze na żywo.