Wpis z mikrobloga

Wygląda na to, że będę musiał dołączyć do rozczarowanych usługą Envelo.

Liczyłem, że problemy, o których czytałem z kłopotami przy wysyłaniu, zostały już przez ten czas z grubsza rozwiązane. Niestety się przeliczyłem. Na poczcie problemu z kolejką szczęśliwie nie było, jednak choć w wysyłanie swojej paczki zaangażowałem 2 panie i 3 komputery, ostatecznie wysłać się jej nie udało. Coś, że system nie chce ich przepuścić / zawiesza się (problem może być z ich komputerami, które są dość leciwe). Dowiedziałem się, że poprzednim razem udało im się to dopiero po 3 godzinach. Po 15 minutach chodzenia między komputerami pani stwierdziła, że najszybciej będzie jeśli udam się na inną pocztę (byleby był to urząd pocztowy, a nie filia - tak jak ich).

W sumie UP mam niedaleko, więc mógłbym to zrobić. Ale by znowu nie odejść z kwitkiem, najpierw zapytam tu, czy rzeczywiście mogę nadać Neopczkę w innej placówce? W "Skrzynce Envelo" przesyłka wygląda, jakby była przypisana do wybranej przeze mnie FUP. Jeśli mam tracić dodatkowo czas, to raczej wybiorę inną formę wysyłki.

#pocztapolska #envelo @Envelo:
  • 2
Inna placówka powinna przyjąć taką paczkę i istnieje na to procedura dla pracowników PP, jednak w takim wypadku klient nie może zostać obsłużony poza kolejnością. Prosimy też o kontakt z BOK z informacją w jakiej placówce miało to miejsce.

Przepraszamy bardzo za trudności. Będziemy po wakacjach pracować nad scaleniem naszego systemu z głównym pocztowym - i to powinno ułatwić sprawę. Jesteśmy świadomi, że najsłabszym ogniwem naszego systemu jest "okienko" - głównie z