Aktywne Wpisy
piotrow +147
W nocy byłem odważniejszy, bo w moich żyłach płynął rum, ale słowo się rzeklo, więc korzystając z dwóch godzin oczekiwania na wymianę oleju, wrzucam chwaliposta. Najwyżej usunę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Miesiąc temu spełniłem swoje marzenie i odebrałem samochód, o którym marzyłem od czasów świadomego dziecka. Pierwszy raz zobaczyłem 911 na żywo gdzieś w połowie lat 80, a moje dziecięce serduszko zabiło mocniej. Jak prawie każdy chłopak w
Miesiąc temu spełniłem swoje marzenie i odebrałem samochód, o którym marzyłem od czasów świadomego dziecka. Pierwszy raz zobaczyłem 911 na żywo gdzieś w połowie lat 80, a moje dziecięce serduszko zabiło mocniej. Jak prawie każdy chłopak w
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
"
+ ma dużą moc na niskich obrotach, nie musisz redukować biegu, aby sprawnie wyprzedzać
+ jest tani w serwisowaniu
+ fajnie brzmi
- wiele singli ma koszmarne wibracje (np. KTM LC4 Adventure)
- więle singli ma problemy z rozruchem po dłuższym (tj. nawet kilkudniowym) postoju, szczególnie w kiepskich warunkach atmosferycznych
- wąski zakres obrotów użytecznych - jak zejdziesz np. poniżej 4000, to zaczyna szarpać i stukają zawory, a już
To chyba największa zaleta tego modelu ;)
http://www.fuelly.com/motorcycle/bmw/g650gs
To że "pozwala" to jedno ale czy to by była komfortowa jazda to już inna sprawa. 50KM z jednego cylindra na dwie osoby i kufry to jednak trochę mało...
Jak sobie zamontujesz jakąś akcesoryjną
1. Wibracje są przereklamowane totalnie, te silniki wcale tak nie trzęsą i ludzie z dwucylindrowcami potrafią cierpieć wyraźnie bardziej. Więc wibracjami bym się nie przejmował, szczególnie, że Rotax wypada tu bardzo pozytywnie. Moja Yamaha zaczyna trząść dopiero w górnych 25% zakresu obrotów, ale z tego korzysta się tylko przy przyspieszaniu, więc problemu nie widzę.
2. Elastyczność Rotaxa też jest OK - nie
@kinollos albo KLE po 2005 roku dwucylindrowiec w rzędzie. Świetny motorek.
@Hirvio44: no przy takich rocznikach wiele to na wartości nie straci więc pomysł nie jest zły. Ogarniesz maszyne to w następnym sezonie zapisz się na jazdy testowe 800GS i 1200GS to będziesz wiedział czy więcej mocy ci potrzeba, zwykle 2x w roku salon ma event i ściągaja wszystkie dostępne demo w jedno miejsce
Komentarz usunięty przez autora
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
https://www.youtube.com/watch?v=HnMJkbFNesI
To jest inne moto, ale to jest singiel, 650 , enduro.