Wpis z mikrobloga

@Merkava: Ilu ludzi tyle opinii. Ja mam w tym budżecie i założeniach Yamahę TDM900. Wg. niektórych mirków, jest paskudnie obleśna, mi się podoba. Pół-owiewka nie przeszkadza w mieście i daje rady w trasie. Bardzo dużo zależy od tego jak często będą ci wypadały te asflatowe trasy i jak wygląda twoje miasto. W Krakowie, akurat to moto jeździ drogami szybkiego ruchu codziennie, więc jazda mimo korków jest stosunkowo płynna i nie materializuje
FLAqMastah - @Merkava: Ilu ludzi tyle opinii. Ja mam w tym budżecie i założeniach Yam...

źródło: comment_8TL85hZh4V5rtcZPKFLuTqXLvVfK5Qye.jpg

Pobierz
@Merkava: ile tych tras? Jak długich? Bo tak jak @chromato pisze - w dłuższe trasy nakedy są upierdliwe, bo wieje. Ale jak mało - to duży hornet może być ciekawą opcją. Jak więcej tras… polecałbym coś z owiewką jakąś.

@Merkava: Ja stałem przed podobnym wyborem i mam wrażenie, że szukanie motocykla do wszystkiego zawsze będzie miało jakieś minusy.

Miałem do wyboru CBR 600 F4 albo Kawasaki Z750S. Zależało mi na takich rzeczach:
- owiewka
- turystyka
- dojeżdżanie do pracy
- trochę sportowej jazdy (może na tor kiedyś)

Wybrałem Z750S i moje odczucia teraz są takie:
- owiewka jest ok, ale jest na tyle niska a bak na tyle wysoko,
@Merkava ja podobnie jak kolega wyżej polecam F4 lub F4i za takie pieniądze. To taki usportowiony turystyk Ja też szukałem czegoś uniwersalnego no i się okazało że trafiłem w 10. Często dojeżdżam nim do pracy, na dłuższe wypady też spoko a i poszaleć można. Nie powinien Ci się szybko znudzić. Ja go kupiłem na swoje pierwsze moto.
@gerard-kowalski: no cb500 mi się zajebiście jeździło po mieście. Dopiero po przesiadce na f4i i jak po jakimś czasie pojechałem cebulą "po bułki" zrozumiałem jaka jest różnica. I tak f4i całkiem fajnie się jeździ po mieście, tylko nie aż tak fajnie i tyle.

Ale nadal - f4i to jest kawał zajebistej maszyny i jeśli myśli o dużych trasach (nawet jakby miał jechać w nie 2-3 razy w roku) brałbym f4i zamiast