Wpis z mikrobloga

Patrzę na Wupecję a tam znowu temat Miesięcznic Smoleńskich. Do PiSu mi daleko jak stąd do wieczności ale zastanawia mnie jedna rzecz - na #!$%@? wszyscy przeciwnicy się tam pchają ?

To tylko wywołuje efekt Streisand - im więcej przeciwników, tym więcej zwolenników, którzy ruszają dupę zamiast oglądać powtórki Familiady. Im więcej zwolenników, tym więcej fanów "Na Wspólnej" czy innego TVNu (nie znam się, nie oglądam TV) rusza do walki antymiesięcznicowej. Spirala #!$%@? się nakręca, podobnie jak z krzyżem pod Sejmem.

Wystarczyło by odpuścić na kilka miesięcy a ta impreza zdechła by śmiercią naturalną z braku zainteresowania. Mohery nie miały by przeciwko czemu protestować i wolały by ugotować obiad dla wnuczków zamiast pchać się i robić zadymę.

#polska #polityka #smolensk #miesiecznicesmolenskie #bekazpisu #bekazlewactwa #bekazprawakow
  • 33
Wystarczyło by odpuścić na kilka miesięcy a ta impreza zdechła by śmiercią naturalną z braku zainteresowania.


@Wujek_Fester: Nie zdechłaby, bo PiS to animuje. Tobie się serio zdaje, że to jakiś spontan? Połowa tam to politycy PiS. Big event. Pozycję w partii można odczytać po tym, jak kto blisko Jarka stoi.

Przypominam też, że kontrmanifestacje są raptem od marca 2016 (początkowo kilkuosobowe), a miesięcznice od 2010.
Do PiSu mi daleko jak stąd do wieczności ale zastanawia mnie jedna rzecz - na #!$%@? wszyscy przeciwnicy się tam pchają ?


@Wujek_Fester:
A gdzie można zaprotestować przeciw ośmieszaniu państwa polskiego coraz to nowymi bredniami o zamachu i dochodzeniu do prawdziwej prawdy? że już nie wspomnę jak bardzo muszą rozwalać np. instytuty naukowe, bo np. nie chca wystawiac ekspertyz po myśli religii smoleńskiej. To wszystko nic?
@przeciwko78: @terion: @ediz4: @smieja_im_sie_pysie:

Wlasnie do tego pije - z idiotami sie nie walczy, idiotow sie ignoruje a to co reprezentuja soba obie strony tego sporu to zenada do kwadratu.