Wpis z mikrobloga

jak myślicie jak sie wybiły na drogie marki jak off white, supreme itp ? nie mają jakiejś rewolucji w produkcji lub wzorach ale ludzie to kupują i chodzą
często jakaś gwiazda chodzi i ludzie naśladują ale tutaj w tym przypadku chyba tak nie działałoo ?? otwarta i na maxa luźna dyskusja
#streetwear
  • 10
  • Odpowiedz
@ayoo: To chyba jakiś podświadomy system oznaczania statusu dla kobiet. Jak kobieta widzi gościa w koszulce tommego, to od razu klasyfikuje go jako tego z lepszej półki.
  • Odpowiedz
@ayoo: Goldi zrobil pare filmikow na ten temat. Ogolnie: hype, znajomosci, odpowiedni czas, oryginalnosc i niepowtarzalnosc (w duzej mierze).
  • Odpowiedz
@ayoo: w większości przypadków wystarczy że ubranko założy ktoś znany, i reszta działa jak kula śnieżna, patrz assc - założył kayne, kalifa i nagle każdy się spuszcza nad gildanem
  • Odpowiedz
@Pan_Smalec: nie no tutaj tak ale np. obczaj na jakieś ciuchy off white, niektóre to cropp albo inna #!$%@? sieciówka a ludzie wydają tysiące na takie ciuchy, a chyba nie było jakiegoś promo z gwiazdą tylko marka kwitła sama
  • Odpowiedz
@ayoo: Powiem Ci jak to było z Marathon Clothing od takiego czarnego rapiera. Sprzedawali sobie chłopaczki na ulicy i non stop #!$%@?ła ich policja że nie można tak sobie sprzedawać, jak chcą handlować to niech sobie sklep otworzą. No to pewnego pięknego dnia ich olśniło, na przeciwko był do wynajęcia lokal i na przekór wszystkim #!$%@? otworzyli tam sklep. Dwóch braci. Duży wpływ na sukces ma charyzma jednego z nich i
  • Odpowiedz
@ayoo: Według mnie to mega ważne jest chwytliwe logo, nazwa też choć trochę mniej. I to wystarczy spojrzeć na najbardziej wyhajpowane marki w tym segmencie. Każda ma charakterystyczne logo i to na nim buduje się hype.
Ciekawa jest historia ASSC, chociaż to nie wiem czy jest dobry przykład bo jadą na jednym patencie cały czas, a to nie o to chodzi. Jednak sposób w jaki się tak szybko wybili jest warty
  • Odpowiedz