Wpis z mikrobloga

#vr
@RiftCat pomusz :D
Dostałem od kumpla za flaszkę kontrolery Razer Hydra, bo wie, że się jaram vr jak małe dziecko i teraz czekam, aż mi wreszcie przyjdą nowe bobo vr z4 v2.
I tu rodzi się pytanie: Nie wiecie czasem jak to ładnie sklecić, aby steam vr wykrywał przez RiftCata, że niby to są kontrolery od VIVE?

Całe szczęście, że utworzyliście konto, bo się zastanawiałem nad steam vr, a Trinus mnie jakoś wnerwia i dzięki wam to raczej będzie jeden z nielicznych kupionych programów #nieusuwajciekonta xDD
  • 4
@RiftCat Oo dzięki za odpowiedź :D

Akurat taka okazja się trafiła, że aż żal było nie skorzystać, szczególnie, że można je zamienić na te VIVE i podobno dają radę <3

Przez weekend przetestuję się jak to działa i mam nadzieję, że błędnik nie będzie miał zbytnio za złe xD
(Chociaż jak narazie w trial można przez 10 minut korzystać to będzie miał odpoczynek xD)
@BlackReven: Razer Hydra ma duże przekłamania przy pomiarze pozycji i są one proporcjonalne do odległości kontrolera od stacji bazowej. Zauważyłem to od razu gdy tylko podłączyłem Hydre do SteamVR. Trzymając w jednej ręce kontroler Vive i kontroler Hydry można zobaczyć gdzie jest wyświetlany a gdzie być powinien ;).

Aktualnie trzymam Hydrę tylko przez fascynacje dla użytej w niej technologii. Jeżeli nowy STEM System od Sixense #!$%@?ę się podobną dokładnością to nie
AdireQ - @BlackReven: Razer Hydra ma duże przekłamania przy pomiarze pozycji i są one...