Wpis z mikrobloga

@npsr: gdzie masz napisane, zeby zaorac chodniki pod parkingi? rozbawiles mnie teraz :)

@czlapka:
"teoria opisująca natężenie ruchu samochodów i mówiąca, że poszerzanie dróg nie prowadzi do mniejszego na nich zatłoczenia, ponieważ liczba samochodów korzystających z takiej drogi powiększa się tak, aby maksymalnie wypełnić dostępną przestrzeń"

skad te samochody maja sie wziac? w Łodzi jest określona ilość aut i w miarę bogacenia się społeczeństwa aut będzie przybywać do określonego poziomu
@Cinos: > Trasa Górna jest od jakiegoś czasu? Korkuje się? Nie. Jest dopasowana

Rokicińska od Marszalków na Widzew się korkuje? Nie, jest ok.


@Cinos: Są ok bo to są odpowiednie miejsca w mieście na takie drogi, tak samo jak jestem za budową Trasy Konstytucyjnej, przedłużeniem Puszkina nad torami. Ba, nawet za trasą Karskiego jestem mimo że to centrum, czy za pełną przebudową Ronda Solidarności, czy też nad przebudową Al. Włókniarzy
@sargento: nie no jak powstaną nowe drogi i szerokie to w miescie 500.000 mieszkańców aut będzie jeździło 2x wiecej by zrobic na złośc :D autem jezdzą ludzie, a nie same samochody, nie sadze ze jak ktos otworzy jedna czy pięć dróg szerszych to ludzie pobiegą kupić auto, jak całe życie jeździli autobusem i czytali gazetę

@czlapka: Jaracza, Narutowicza jeszcze sie zgodzę, ale jakiś czas temu Kilińskiego to była jedna z
aczej logika całego cywilizowanego świata, i jak zawsze w tym tem


@czlapka: Zgodnie z tym powinniśmy mieć w Łodzi aktualnie najbardziej płynny ruch w historii.

Popatrzymy na Narutowicza która z powodu buspasa została zawężona. Tak poprawiono płynność że korki od parkingu Barlickiego wydłużyły się co najmniej do radiostacji.

Popatrzmy na rondo solidarności. Z powodu remontu zawężono do 1 pasa, odcięto dojazd z uniwersyteckiej. No naprawdę super płynnie się jedzie z północy.