Wpis z mikrobloga

@matiit: to teraz sobie sam odkrec ta inna srubka to jest wymysł poprzedniego wlasciciela ktory kupil 4 srubki i wymienil po jednej w kazdym kole bo myslal ze mu polaczki felgi z gumami skubna. Pech chcial ze stal z ktorej wykonaly chinskie lapki byla miekka a Pan mechanik nie wiedzial ze Twoj poprzedni wlasciciel auta zaoszczedzil na tych jakze mocno zabezpieczajacych srubach...
@matiit co to za ford? Rok prod. I model

To czy masz jechać do serwisu forda zależy od tego czy te sruby były montowane fabrycznie, dokładałeś te sruby albo poprzedni właściciel? Masz do nich klucz?
@matiit: niebardzo rozumiem, czemu w ogóle powinno Cię to obchodzić, przecież to on ukręcił. Do tego tam jest szpilka i nakrętka, czyli albo obrobił nakrętkę, albo ukręcił szpilkę i nie masz jednej "śruby" w kole. Wtedy trzeba przebić szpilkę i tak samo - nie Ciebie powinno to interesować. Chyba, że mu strzeliła ta nasadka do odkręcania i trzeba kupić nową - wtedy zgoda. W innym przypadku pytaj o dane, gdzie ASO
@matiit tak jak pisze Odczuwam_Dysonans tam masz nakrętki, jak Ci #!$%@?ł szpilke na piascie to wymiana szpilki albo jakieś druciarskie gwintowanie ( ͡° ʖ̯ ͡°) musisz zadzwonić i dokładnie dopytać o co chodzi.