Wpis z mikrobloga

@blaiseblaise: Tylko musisz wziąć pod uwagę jeden fakt - na tej sali siedzi ponad 800 osób. 800 różnych osób, z różnych firm. Nikt, choćby chciał, nie zdradzi tu jednego i pasującego wszystkim sposobu na sukces. To niemożliwe, tym bardziej, że oni tam mają ok 20 minut na prezentację. Mogą jedynie udzielać rad, dawać wskazówki, nakierowywać. W jednej branży wskazówki te będą bardziej przydatne, w innej mniej ;-)

Które prezentacje Ci się
@blaiseblaise: lista ciekawych gości jakich ja poznałem jako osoby występujące na różnych konferencjach:
1) Bolek Drapella - kiedyś szefował w Morizonie, a teraz prowadzi polski oddział firmy Airhelp. Super gość. 6 dzieci i ma czas na wszystko.
2) Michał Sadowski, czyli wykopowy @sadek. Prowadzi fajną komunikację, choć ostatnio więcej tam heheszków niż ciekawych kejsów.
3) Tkaczyk na prelekcji poległ, ale kupił mnie późniejszą komunikacją jak go hejtowałem gdzie się da
@blaiseblaise: chciałem się zapisać ale bilety tak wcześnie się wyprzedały... pamiętaj że konferencje marketingowe to nie miejsce do nauki a do nawiazania kontaktów - idziesz, poznajesz typów z innych agencji / firm, potem jakiś afterek i na ewentualnej rozmowie kwalifikacyjnej masz +40 do szans na dostanie tej roboty

z wszystkich tego typu imprez chyba najlepiej wspominam eventy organizowane przez VFP (tu nie jestem pewien, ale na pewno u nich się odbywały)