Wpis z mikrobloga

Od pewnego czasu dostaję wiadomości sms o nieodebranych połączeniach, chociaż telefon nie dzwoni i cały czas ma zasięg.
Zrobiłem parę testów i zauważyłem, że problem dotyczy głównie osób dzwoniących z sieci play i t-mobile. Nie mogą się ze mną połączyć i od razu włącza się automatyczna sekretarka
Wołam @MobileVikingsPL może coś na ten temat wiedzą.

  • 15
  • Odpowiedz
@profuone: dzown do bok zglaszaj problem podaj dokladna godzine kiedy to bylo (najlepiej podzwn od znajomych do siebie).
Ja tez mialem taka akcje w #play, okazalo sie ze cos im sie #!$%@? na stacji bazowej ktora obejmowala moje miejsce pracy.
Dostalem znizke na abo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@profuone mam to samo, jestem w Play, problem pojawia sie jednak u osób dzwoniących nie tylko z tej sieci. Skarżyli sie na to znajomi również z Orange i t-mobile. Dzwoniłam do obsługi klienta to stwierdzili, ze to problem z telefonem bo u nich wszystko jest okej. :/
  • Odpowiedz
  • 0
@Najkon kiszę wszystkie wiadomości o rzekomo nieodebranych połączeniach. Dobra, dzięki. Mam nadzieje ze to cos da, bo juz zaczynam dostawać z tym kota
  • Odpowiedz
@struga: A próbowałaś w innym urządzeniu? Na dużo kwestii ma wpływ telefon z jakiego korzystasz. Jeżeli po zmianie telefonu i przetestowaniu jest to samo to wymień kartę SIM.
Tak jak napisano wyżej może to być problem z kierowaniem połączeń, który występuje po przeniesieniu numeru. Ogólnie radzę pisać zgłoszenia, bo na infolinii każdej firmy mają mniejsze uprawnienia, ograniczony dostęp do programów, w których widać po prostu więcej i jest większy przemiał ludzi
  • Odpowiedz
  • 0
@Podajehaslookon dwa różne telefony, karta sie tez była zmieniana. Kwestia jest tez taka, ze nie przenosilam numeru, mam ten sam od kilku lat. A problem zaczął sie pojawiać kilka miesięcy temu. No ale, spróbuje z tym zgloszeniem na play24, trzymajcie kciuki żeby pomogło :D
  • Odpowiedz
@struga: A jakie masz te telefony? Gorzej jak testowałaś w dwóch różnych telefonach, które mają ten sam problem :D Bo problem jest taki, że rozmowy nie są realizowane na LTE, tylko na 3G, a często jak używasz neta telefon podczas połączenia powinień zostać zrzucony do technologii 3G, a w momencie, gdy telefon ma taką wadę to się nie dzieje i dostajesz info, że ktoś dzwonił. Jeżeli taką odpowiedź dostaniesz od BOK
  • Odpowiedz
@profuone: Vikingu, koniecznie zgłoś to naszym Help Desk Hero telefonicznie lub na helpdesk@mobilevikings.pl, bo bez Twoje nr telefonu i dokładnego info kiedy działy się takie przypadku nie jesteśmy w stanie pomóc. A nie mamy żadnej globalnej awarii w tym zakresie, więc czekamy na kontakt. :)
  • Odpowiedz