Wpis z mikrobloga

@wujogm: 1. czemu przy hybrydach i IC tak mało km i nm? Ile tam się w serii da zrobić?
Czy po mapie wykres się poprawił i po prostu szczytowe wartości nie są z kosmosu?
To nie na złość w żadnym przypadku, ciekawy jestem i tyle.

Wtryski do 535d przedlift są aż tak drogie? Z tego co pamiętam są inne w 530d i 535d przed liftem, za to po licie już jednakowe.
@KeepCalm

Seria mi wyszła 276 koni bodajże czyli zdrowo.

nie mogę więcej mocy i nm bo ogranicza mnie skrzynia automat która wg producenta przyjmuje tylko 600nm. Tuner mówi że na tym setupie mógłby zrobić mi na luzie 400KM i ponad 700nm no ale nie gwarantuje że skrzynia nie rozleci się przy pierwszym lepszym butowaniu. To jest moje daily i nie chciałbym żeby gdzieś przy wyprzedzaniu rozpadł mi się napęd xD

Taka moc
@wujogm: a jak cena tych wtrysków? ;)
Ty po Polsce jeździsz czy gdzieś zagranicą mieszkasz? Jakie zawieszenie?
No i jak ogólnie chodzi skrzynia? Z tego co pamiętam w 535d był jakiś problem z konwerterami.

Ja mam pre-lci 525d "zwykłe", zrobiłem ostatnio troche km kolegi 535d lci w mpakiecie. To jest przepaść i zupełnie inne auta. Ta druga turbina chyba poprawia wszystko, na co można narzekać w mocnym dieslu.
Czasami kusi mnie
@KeepCalm zawieszenie M, tak jak wyjechało z fabryki. Do tego mam magiel z active steering, super sprawa.

Wtryski 2300 w aso z tego co pamiętam, u mnie na szczęście wszystkie są sprawne, korekty bardzo ładne. Konwerter wymieniał poprzedni właściciel jest faktura z serwisu więc póki co chodzi bez problemu. Skrzynia mi poszarpywała na szóstym biegu ale wymieniono zaworki i olej i teraz działa jak należy.

Co do usterek no to zdarzają się