Cos dziwnego sie dzieje z siecia. 11 listopada mialem miec przedluzony pakiet. Z braku laku niedoladowalem, ale wciaz mam pakiet aktywny. Brak w nim jednak minut i neta. Na stronie nie moge wylaczyc pakietu, ani wlaczyc innego. Infolinia 20 min czekania i mikt nie odbiera...
@magral: ja doładowałem 12 by przedłużyć pakiet - pakietu już nie ma, kasy na koncie też mimo, że dostałem potwierdzenie od bluemedia, że płatność zrealizowana pomyślnie. Na maila nie odpowiadają, a i dodzwonić się nie da(rekord 55min wczoraj). Dzisiaj chyba wyłączyli infolinie, bo nawet sekretarki nie ma.
@magral: kurczę u mnie przedłużenie było robione ale obeszło się bez żadnych problemów, wiem, że wiszenie na infolinii może być uciążliwe, ale ja bym jednak jeszcze pobróbował bo podejrzewam, że oni są w stanie problem rozwiązać szybko, pewnie pojawił Ci się jakiś błąd i tyle- wyjaśniło się?
Bardzo proszę o ciepłe słowa. Zawaliłem uczelnie, mam długi i jestem na najniższym punkcie życia, boję się jutro obudzić. Jeśli ktoś z szerszą perspektywą może popisać byłbym wdzięczny.
Ktos cos wie?
#virginmobile