Wpis z mikrobloga

@GearBest_Polska: Dnia 29.10.2017 r. zamówiłem w Waszym sklepie Xiaomi Mi Max 2, zamówienie nr W1710291610009607, płatność nastąpiła 30.10.2017 r., wysyłka miała nastąpić 31.10.2017 r. poprzez Priority Line DPDUK2, numer listu przewozowego 5985858915. Jest 15.11.2017 r. status przesyłki według www.alipaczka.pl "Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana" Co się dzieje z moim zamówieniem? Gdzie faktycznie jest moja paczka? Jest to mój pierwszy zakup na www.gearbest.com i denerwuje się, że paczka nie dojdzie. Pisałem po angielsku do Support Center GearBest ale dostałem tylko standardową odpowiedź "The exact shipping time may also be affected by factors such as customs, remote locations, peak shipping periods, Holidays and Festivals, inclement weather and operational issues impacting the shipping company. Thank you very much for your patience." Bardzo proszę o pomoc w lokalizacji mojej paczki.
Pobierz Clearmont - @GearBest_Polska: Dnia 29.10.2017 r. zamówiłem w Waszym sklepie Xiaomi Mi...
źródło: comment_BOBb5JtBNjT9Fnek0fjsLJll5iH3DNcA.jpg
  • 2