Wpis z mikrobloga

Rozwiązywanie reklamacji na #gearbest na promo 10.11 kupiłem dwa #xiaomi mi band 2 paczka niby z wysyłka z Chin trafiła do mnie po 14 dniach z Belgii.
Jeden z "zegarków" okazał się wersja Indyjska z innym pulsometrem.
Napisałem ticket do GB dodałem fotki dziś dostałem mail z odpowiedzia

Unfortunately, the product cannot be fixed.

After reviewing your case, please review our possible solutions:

1)Keep the item and accept refund on GB Wallet (store credit)

In this case, you can keep the item and do not need to return it to us for this time.

We can offer 15.11 USD on your GB wallet and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your refund is 1USD = 2 > > points ,3USD=3*2 points => get 6 points etc)

You can use both your wallet and points to purchase your future products.

Learn more about wallet benefits: http://www.gearbest.com/about/gb-wallet.html

Check out how to use point :http://www.gearbest.com/about/about-points.html?157wrew


2)Refund to your payment account

We can refund 15.11 USD to your original payment account.

Please note:

- For credit card refund may take up to 7-14 business days to process and appear in your card.

The exact length of time is dependent on your card issuing bank.Please check your credit card provider for more details.


Can you please let me know your decision?

We are looking forward to your reply.


Jestem mile zaskoczony
  • 27
@tekjow: a jak z bateriami ?
np ten Ok po dotknięciu żyje "swieci"
ten Indyjski zero reakcji aktualnie na partyzanta się ląduje zobaczymy po naładowaniu ile wytrzyma
@Luki776: z kwadratowym sensorem jest ok, sprawdź jak sie sprawuje ta z okrągłym
@bsl: znajomy dostał z okrągłym, ładował w czwartek, ma 92% baterii( czyli też bez rewelacji), ja ładowałem swoją w środę i mam 96 %
możliwe, że się nią bawi, jak to z nowymi zabawkami bywa i stąd ma mniej:P
@fiberian_hufky76: może jest to zależne od systemu? i ewentualnie od telefonu?
te aktualizacje zawsze się same robią po wejściu w aplikację
dajcie im kilka dni, jak bateria zleci jakoś drastycznie, to od razu piszcie reklamację
  • 0
@tekjow daj linka do tych informacji.
Poza tym jeśli GB nie uważał by że dostałem właściwy zegarek nie przyznał by racji w tickecie