Wpis z mikrobloga

@maruch: Podejrzewam, że to niemałe koszta. Po pierwsze dużo kasy poszłoby na oświetlenie, po drugie byłby problem z pracownikami, bo trzeba by było płacić nocki i nie każdy by chciał pracować na takiej zmianie cały czas.
@CzterySiedem: @chrup: @Graner: Niestety ale taki Janusz (albo może jednak i nie Janusz?) ma rację i to nie jego wina. ciężarówki niszczą drogi (1 przejazd tira to jak 160 tys. osobówek!) i gdyby mieli płacić proporcjonalnie do zniszczeń jakie wyrządzają to transport kołowy by upadł (wychodzi na to, że transport kołowy jest mocno dotowany przez państwo ale nie bezpośrednio) https://www.youtube.com/watch?v=eJAJe7jsi0M
@chrup: Nigdy tak do końca nie przewidzisz, ogromna rolę odgrywa tutaj odwodnienie - namoknięte podłoże odbije się wyżej i cała konstrukcja będzie pływać. A czasem sama ścierę wymienią i spokój na 20 lat.