Wpis z mikrobloga

@Defender przy ksenonach nie ma takiej regulacji jak przy zwykłych światłach, one same się regulują, a jak się nie regulują dobrze to mechanik musi coś porobić przy nich. Nigdy nie miałem alfy ale tak raczej jest xd
@Defender: o #!$%@? xD
Przy xenonie masz czujniki poziomowania z przednim i tylnym wachaczu. Jesli przy resecie silniczkow, przy odpalaniu swiatla opadna Ci maksymalnie w dol to masz do wymiany ktorys z czujnikow. Jesli poprostu sa za nisko to jedziesz na stacje kontroli pojazdow i tam Ci ustawia tak jak powinno byc prawidlowo, wtedy czujniki poziomowania beda poziomowaly do tych wartosci.
Cala inwazja ustawiania to imbus i urzadzenie do badania lini
@cichooo: @Defender: Przy ksenonach też jest regulacja lamp, ale ją się wykonuje po doprowadzeniu instalacji samopoziomowania do ładu. Przynajmniej w Fiat'cie przy ksenonach są też śruby regulacji lamp. Jednak przy niesprawnym układzie samoregulacji brakuje zakresu na śrubach :)

Z przodu i z tyłu jest potencjometr przymocowany do nadwozia i z przymocowanym ramieniem do zawieszenia (nazywa się to na allegro czujnikiem poziomowania). Z przodu do wahacza, a z tyłu do belki.