Wpis z mikrobloga

#pkobp @EkspertPKO
Jak dostałem nową kartę do konta (poprzednia została zgubiona, zgłosiłem na infolinii i przysłano mi nową, a tamta jest już zablokowana) to w jaki sposób mam ją aktywować? W tym liście w którym przyszła karta jest napisane, że trzeba wykonać operację w bankomacie lub zapłacić w sklepie i użyć pinu, ale problem jest taki, że stary pin nie działa, a nowego na stronie ipko nadać nie mogę, bo w szczegółach tej karty nie ma tam takiej możliwości. Podpowiecie coś?
  • 3
@BoaKusiciel Ustalenie i zmiany kodu PIN w dowolnym momencie, jest możliwa w serwisie iPKO. Jeśli są z tym problemy, to mamy do czynienia z jakimś problemem jednostkowym - za co oczywiście gorąco przepraszamy. Chcielibyśmy ten problem rozwiązać - z poziomu wykopu nie jest to możliwe. Prosimy o złożenie reklamacji w iPKO - zakładka "Wiadomości". Przyjrzymy się sprawie i pomożemy :)