Wpis z mikrobloga

U mnie sytuacja podobna, za 5dni mija 60, żółty sam wydłużyl ochronę ale i tak tracking wisi, paczka też rejestrowania, zastanawiam się czy jak minie 60 od razu sporu nie zakładać i full refund chciec
@Matpiotr: Spór zakłada się na 4 lub 5 dni przed końcem okresu ochrony. Aktualnie mam 4 przesyłki, które zostały nie dostarczone, z zakupów zrobionych 11.11. Okres świąteczny, wiadomo jak pracują poczty w tym czasie. Z tego powodu kliknęłam na przedłużenie czasu i zaproponowałam dodatkowe 21 dni.
@Bij00u: @Matpiotr: nie zgodze sie, spor zakladamy dzien przed wygasnieciem ochrony lub nawet po (mamy 2 tygodnie po), ale tylko i wylacznie gdy jedyne rozwiazanie jakie nas interesuje to natychmiastowy zwrot pieniedzy. w kazdym innym przypadku prosimy o wydluzenie czasu ochrony i cierpliwie czekamy na paczke. jest to najuczciwsze rozwiazanie bo skoro chinczyk wyslal i to pocztowcy sa #!$%@? to nalezy wykazac sie zrozumieniem.
wiele paczek nie doszlo z 11.11
@blantek: Chyba te "2 tygodnie po" przedstawiłeś jako czysto teoretyczną opcję. W praktyce nie masz szans odzyskać pieniędzy, jeśli przesyłka została dostarczona, a przyszła uszkodzona, niekompletna rzecz bądź ktoś z listu, w transporcie coś wyjął.( ͡° ʖ̯ ͡°) Najlepszym rozwiązaniem, tak jak zasugerowałam w poprzednim poście, jest wydłużenie czasu ochrony. Przynajmniej w tym gorącym, zimowym sezonie.
Bij00u - @blantek: Chyba te "2 tygodnie po" przedstawiłeś jako czysto teoretyczną opc...

źródło: comment_kEZbIkO5ApCi7V7OFz4aQ7kFo6HZbWzg.jpg

Pobierz