Wpis z mikrobloga

Blik w komórce na aplikacji ING Mobile:
Włącz - "nie jest wymagane potwierdzenie", ale jest przycisk "Potwierdź", następnie komunikat, że nie można włączyć bo jest już włączone, a na ekranie karty i płatności online nadal "Włącz Blik". 30m później już jest niby włączony, ale nie ma ikonki BLIK, próbuje dodać, i jest dodawanie BLIKa, super, tylko klikam w to i dostaje ekran z tytułem "Dodanie BLIKA" i przycisk Anuluj.

Mam karte od ING, ale nie mam jej w ogole w historii konta. Chcialbym zeby wszystko co jest mi przesylane bylo gdzies w historii online. Nie wiem co mam z nia zrobic, moze ja dezaktywowalem jakis czas temu? Nie ma tego oczywiscie w historii kart, sa tylko bezuztyczne reklamy. Mieliscie czas zeby tam wrzucic linki do stron z ofertami a ma kto zrobic przydatnego serwisu.

#ing
  • 1