Wpis z mikrobloga

Mircy mam pytanie,
z okazji 18stych urodzin sklepu sfd, ogłosili na instagramie konkurs. Opisali pod zdjęciem, co należy zrobić, by wziąć udział oraz zamieścili link do regulaminu konkursu. Z chęcią przeczytałam regulamin, który jak się okazało, zawierał dodatkowe dwa punkty, które muszą zostać spełnione by uczestnik konkursu miał szansę na wygraną. Nie powiem, bo się ucieszyłam, że jestem taka przebiegła i przeczytałam regulamin ( ͡° ͜ʖ ͡°). Oczywiście wszystko zgodnie z nim wykonałam. Wśród ok 800 osób, które brało udział, ok 5-6 osób tak naprawdę zrobiło wszystko jak należy.
Przyszło do ogłoszenia zwycięzcy i sfd wybrała zupełnie randomową osobę.
Zaczęły się w komentarzach pytania od uczestników, dlaczego wygrała osoba, która nie spełniła wszystkich warunków, dlaczego nie stosują się do własnego regulaminu. Bez odzewu oczywiście. Sklep nie chciał się wytłumaczyć.
A teraz wszystkie negatywne komentarze zostały usunięte z profilu.
Uznacie, że to może trochę #cebula z mojej strony bo nie wygrałam i teraz robię aferę, ale chyba bardziej jestem zażenowana całą sytuacją i dalszym zachowaniem sklepu sfd, który próbuje zamieść wszystko pod dywan.
I teraz to pytanie o którym pisałam na początku, czy coś się da z tym zrobić? Czy swój żal dupy mogę jedynie wylać na mirko?

#oszukujo #konkurs
  • 44
@endomorficzny: § 3 Warunki uczestnictwa pkt 4 i §4 Zadanie konkursowe i zgłoszenie do konkursu, podpunkt b.
Chodzi konkretnie o odpowiedź na pytanie konkursowe. Uczestnik miał zamieścić u nich pod konkursowym postem odpowiedź. Do tego w prywatnej wiadomości miał wysłać akceptację regulaminu i zgodę na przetwarzanie danych osobowych (właśnie te dwa warunki nie były umieszczone na instagramie).
Czy zwycięzca wysłała prywatną wiadomość do sklepu - nie wiem i nie mogę tego