Aktywne Wpisy
mlodygustaw +1762
Hołownia tam płynie jakby znał te pytania. Widać ogromny warsztat telewizyjny. Topka. Póki co zwycięzca debaty.
Bosak również świetnie odnajduje się w takich pytaniach minutowych i pisze to jako przeciwnik Konfederacji.
Tusk nie potrafi rozwinąć skrzydeł w ciągu 1 minuty i w porównaniu do jego spotkań z wyborcami wypada gorzej.
Morawicki mimo, że zna pewnie pytania wcześniej to nie potrafi nic konstruktywnego powiedzieć poza atakami na opozycje.
Wielgus poprawnie.
Bezpartyjni ciężko ocenić,
Bosak również świetnie odnajduje się w takich pytaniach minutowych i pisze to jako przeciwnik Konfederacji.
Tusk nie potrafi rozwinąć skrzydeł w ciągu 1 minuty i w porównaniu do jego spotkań z wyborcami wypada gorzej.
Morawicki mimo, że zna pewnie pytania wcześniej to nie potrafi nic konstruktywnego powiedzieć poza atakami na opozycje.
Wielgus poprawnie.
Bezpartyjni ciężko ocenić,
Nighthuntero +95
Drugi stopień zaocznie brzmi sensownie ;)
Nigdy nie spotkałem się z czymś takim w IT o czym mówi @powaznyczlowiek:
Jeśli jakaś firma odrzucała mnie z powodu braku studiów, a nie patrzyła na to ile umiem to po prostu nie współpracowałem z takimi firmami i szedłem dalej. To
Czemu pierwszy stopień dziennie? Bo zazwyczaj na tym stopniu robi się pełno projektów i możesz sie w nie fajnie zaangażować i na nich nauczyć i zrobić błędy początkującego - lepiej zrobić je na uczelni i dostać najwyżej 3 na szynach z jakiegoś przedmiotu niż jak masz zrobić firmie
Osobiście jestem zadowolony że angażowałem się w koła naukowe i konferencje bo to tez uczy dobrego nawyku w dalszym rozwoju osobistym w karierze i czasami jest dodatkowo punktowane przez pracodawców na etapie rekrutacji.
A nauka jak nauka, całe życie się człowiek uczy. Codziennie się uczysz czegoś nowego w IT. I tak wszystko ostatecznie zależy od Ciebie. Teraz dobijam do 30-tki, mimo 6 lat jako java webdev (komercyjnie) ciąglę czuję się jak junior
I fakt można zrobić projekt na 5 spełnić wszystkie wymagania prowadzącego i nic sie nie nauczyć, ale można też zrobić