Wpis z mikrobloga

Chciałbym podzielić się z Wami sytuacją, która właśnie mi się przydarzyła ze strony sieci Play. W 2016 roku zadzwoniła do mnie pani z Play z ofertą dla stałego klienta. W rozmowie wyraźnie powiedziała, że rozmowy na wszystkie numery krajowe poza numerami premium będę miał za darmo. Dopytywałem o to 10 razy żeby mieć pewność i zawarłem umowę na abonament na odległość. Wczoraj z racji awarii ze strony Play nie dało się wysłać SMS, zadzwoniłem na infolinię zgłosić ten problem. Play naliczyło mi opłatę w wysokości 29gr za każdą minutę połączenia. Od razu napisałem reklamację drogą elektroniczną z opisem całej sytuacji. Dzisiaj zadzwonił do mnie konsultant z Play z informacją, że niestety muszę zapłacić za połączenie z infolinią, bo zaakceptowałem cennik - pan słuchał nagranie rozmowy w której zawarłem umowę z Play. Oczywiście się z tym nie zgodziłem, ale pan szedł w zaparte. Poprosiłem pana o przesłanie do mnie na email kopii nagrania. Jak się okazało prawo telekomunikacyjne nakazuje udostępnianie rozmów do roku wstecz, a że umowę zawarłem 1,5 roku temu to nie muszą mi tego nagrania wysłać i tego nie zrobią (a na pewno je posiadają skoro je odsłuchali). Dodatkowo od razu pan zaproponował mi rekompensatę w wysokości 10zł bo dobrze wiedzą, że "darmowe rozmowy na wszystkie numery krajowe poza numerami premium" to wszystkie numery krajowe wliczając w to numer infolinii Play 790 500 500 i nie interesuje mnie ich cennik, bo zostałem ewidentnie wprowadzony w błąd.

Jeżeli również wcisnęli Wam taką umowę z "darmowymi połączeniami na numery krajowe poza numerami premium" to nie dajcie się i składajcie reklamację, a jak jej nie uznają to proście o kopię nagrania z zawarcia umowy. Chciałem zdobyć to nagranie, aby poinformować odpowiednią instytucję o praktyce firmy Play.