Wpis z mikrobloga

TLDR: doradźcie co muszę mieć przed pójściem w góry.

Nigdy jakoś nie chodziłem po górach, nie licząc wejścia na Tarnice w tamtym roku, ale ostatnio mnie to zainteresowało. Nawet nie tyle sportowe śmiganie co wyjazd i chodzenie, odłączenie się na jakiś czas.

Panowie, co trzeba ubrać, czy tam ze sobą zabrać, żeby teraz tak się przejść po lekkich szlakach po pare godzin dziennie (żadna wspinaczka i katowanie). Jakieś lżejsze szlaki bez śniegu po kolana, po prostu na kilkugodzinne wędrówki i pospać na kwaterach i schroniskach. Jak się przygotować, coś specjalnego powinienem mieć?

Mam na myśli to, że w jeansach i z jedzeniem w pudełku plastikowym które biorę do pracy chyba nie pójdę :). Nie znam się na tym i nie wiem czego będę potrzebował, a wolałbym być zabezpieczony. Już domyślam się ja będzie to wyglądało jak wejdę na jakieś forum internetowe odpowiednik elektrody.. Dlatego pytam Was. Pomożecie mi stworzyć listę must have?

Ostatnio kupiłem sobie plecak na początek - https://www.decathlon.pl/plecak-turystyczny-forclaz-40-air-id_8332428.html

#gory #bieszczady #survival :D #podroze #podrozujzwykopem #zima
  • 30
  • Odpowiedz
@qaqa ja w jeansach i adidasach zawalalem na te "lżejsze" górki, typu poloniny itd, ale to w lecie. Na coś takiego nie potrzeba niewiadomo czego. Jak coś to najważniejsze są buty. Na to nie oszczędzaj, bo szkoda kostek.
  • Odpowiedz
@qaqa: buty, mogą być nawet do biegania - byle nie obcierały, plecak z 40 litrów minimum jak chcesz iść po schroniskach, kurtka p-dzeszczowa, ubrania pare warstw na cebule i musisz tym ladnie manewrowac, zeby sie przede wszystkim nie zapocic
  • Odpowiedz
buty, mogą być nawet do biegania


@doktorplaga: no tu bym polemizowała. Śliski szlak lub błoto i wywiniesz orła ze złą podeszwą.