Wpis z mikrobloga

Mirki, czy ktoś z Was kupował może wózek dziecięcy?
Jakie macie doświadczenia z producentami/markami ?

Pytam, bo myśmy kupili wózek polskiego producenta (marka ESPIRO) w Listopadzie przed narodzinami dziecka i już na pierwszym spacerze "zgubił" się uchwyt od zamka. Po prostu gdzieś odpadł.
Na kolejnym zaczęły się rozchodzić zamki wokół tzw "budy". Przy pierwszym próbowaliśmy ratować sytuację zszywając zamek na jego początku, ale gdy drugi się też rozleciał, postanowiliśmy zapytać co na to producent. Przecież wózek ma dopiero dwa tygodnie a już się rozlatuje.
Rada producenta: "Proszę odesłać nam wózek, my go pozszywamy, posklejamy i odeślemy". Na moją naiwną sugestię, żeby może wysłać nam nową "budę" a my odeślemy tę "nową ale już popsutą" usłyszeliśmy,że ...... nie mogę tego zrobić, bo wózki są produkowane w Chinach i każda dostawa się trochę różni - zatem ta "nowa buda" może nie pasować do wózka albo mieć nieco inny kolor.

Zastanawiam się czy można coś jeszcze zrobić? Jakaś rękojmia czy coś? Mamy zimę i nie specjalnie chce wysyłać na n-dni wózek i kisić się z dzieckiem w domu.
  • 1
@JaCzyliOn no ale masz gwarancję i tak to działa. Odsyłasz wadliwy produkt na naprawę i czekasz aż naprawią/dadzą nowy. Ale ponieważ sam próbowałeś naprawiać to mogą jej nieuznać. A tak na marginesie to nie wiem jaki model masz ale te co ja oglądałem to na pierwszy rzut oka wyglądały na dość kiepskie. Ja mam baby design już ponad rok i nic się nie dzieje. Raz trochę kółko skrzeczalo ale to dlatego że