Aktywne Wpisy
mickpl +406
Nic głupszego teraz nie pada w przestrzeni publicznej, że politycy pis nie będą rozliczani, bo koledzy, bo pakt, bo my was nie ruszamy wy nas i tego typu niesamowite bzdury XD
Moi mili Tuska nie było za co rozliczać. Ani jego ekipy. Jedzenie ośmiorniczek to nie przestępstwo, a Nowak miał kłopoty przez zegarek, tyle.
Za to pis, moi drodzy symetryści to 8 lat złodziejstwa, korupcji, kolesiostwa, łamania prawa i naginania wszystkich zasad.
Moi mili Tuska nie było za co rozliczać. Ani jego ekipy. Jedzenie ośmiorniczek to nie przestępstwo, a Nowak miał kłopoty przez zegarek, tyle.
Za to pis, moi drodzy symetryści to 8 lat złodziejstwa, korupcji, kolesiostwa, łamania prawa i naginania wszystkich zasad.
Zulf +24
#sprzedamauto #motoryzacja #samochody #chwalesie
M5E60 115k przebiegu, po wymianie panewek i sprzegla. 540KM. Mocna i glosnia. Jak ktos jest powaznie zainteresowany to moge podeslac wiecej zdjec i spec.
M5E60 115k przebiegu, po wymianie panewek i sprzegla. 540KM. Mocna i glosnia. Jak ktos jest powaznie zainteresowany to moge podeslac wiecej zdjec i spec.
Xbox 1k
Dwumasa 2k (w moim) +wymiana nie wiem ile
A laptop gammingwoy to już minimum 4k :v więc w sumie racja
@WyjmijKija ecodriving jest mordercą koła dwumasowego. Jeśli pada poniżej 200kkm to obwiniałbym kierowcę... nie wolno się stosować do wskaźnika w oplach kiedy zmienić na wyższy bieg :)
@jonzi: raczej w każdej marce, nie tylko w oplu
Wskażcie proszę ewentualne błędy i czym mogą one się skończyć.
W dieslu optymalnie utrzymywać 2k obrotów, przyspieszasz do max 3.5-3.8k (w zależności od zapotrzebowania na moc) jeśli masz ~1.8k obrotów to gaz wciskasz lekko i dopiero później dociskasz, nigdy nie staraj się gwałtownie przyspieszać poniżej 1.8k obrotów.
W zwykłej benzynie utrzymuje 1.8-2k obrotów, przyspieszasz do około 4-4.5k, w wysokoobrotowej benzynie utrzymujesz 1.8-2k obrotów, kręcisz do około 7k w zależności od zapotrzebowania.
Objeździłem kilka diesli i praktycznie w każdym poniżej 1.8k obrotów i wciśnięciu gazu czuć było jak silnik się męczy bo nie ma mocy, więc opcje są dwie, redukcja albo lekkie wciśnięcie gazu żeby obroty wzrosły i dopiero wtedy docisk żeby już sprawnie przyspieszyć