Wpis z mikrobloga

@PIENSCI_WONSZA: Mam wrażenie, że ten error counter liczy od 0. Nie kasuj błędu tylko zapisuj sobie wydruk z datą, wtedy łatwiej porównywać co się dzieje.
Jeśli chodzi o walkę z odpalaniem na zimnym to jesteś raczej blisko, bo z tego co wyczytałem to ten czujnik jest w "Systemie wspomagania pracy zimnego silnika" czy jakoś tak. To jedyny błąd jaki masz? Jakie masz objawy po odpaleniu? Jaki silnik? :)
@ghost1511: Silnik n42b20. Mam juz za soba długa historie z tym autem. W tym kontekście powiem, że wymieniany był kompletny rozrząd, pompa paliwa i filtr paliwa. Niedawno sprawdzałem ciśnienie paliwa w obiegu i jest w zakresie normy. Problemy pojawiły się niedługo po wymianie pompy. Przy zatankowanym do pełna baku auto odpala odrobinę lepiej. Być może zwiększa to ciśnienie? Wyczytałem gdzieś ze parametry ciśnienia paliwa są mocno wyśrubowane w większości aut i
@PIENSCI_WONSZA: Hmm... mam ten sam upierdliwy silnik ( ) najprościej będzie sprawdzić ten czujnik zamieniając jego miejsce z wylotowym... Są takie same. Jeśli błąd przeskoczy na to miejsce to na 99% czujnik jest niesprawny ;)
@PIENSCI_WONSZA: Możesz podmienić odpalić i zobaczyć jak wygląda sytuacja od razu. Całkiem prawdopodobne, że komputer rzuci od razu błędem. W ostateczności zrobisz krótką trasę po mało uczęszczanych ulicach przy małych prędkościach. Ja mieszkam na wsi więc takie problemy odchodzą :) Sprawdzałeś parametry live data? Dziwne są te błędy na katalizatorze. Jakie masz objawy? W ogóle nie opala w ogóle czy co? :) Sondy lambda są sprawne? Może katalizator padł :)
@PIENSCI_WONSZA: Można jeszcze sprawdzić ten czujnik elektrycznie, tylko jest na 3 piny więc to nie jest takie proste jak w przypadku 2-pinowego. Nadal nie opisałeś co się dzieje ( ͡º ͜ʖ͡º)
Zamiana tych czujników miejscami to około 15, jesli tylko odkręcisz je bez problemu, więc od tego bym zaczął :D