Aktywne Wpisy
ŁO #!$%@? XDDD Na tiktoku właśnie p0luski mają trend i wstawiają głupkowate filmiki, że wolałyby spotkać w lesie niedźwiedzia niż mężczyznę xDDD no tak incel który boi się własnego cienia zrobi ci większą krzywdę niż 200 kilowe zwierze xDDDD ja piehdole kuhwaaa p0lki wszystko ma swoje granice XDDD p0luski że wy wstydu nie macie takiego guwna wrzucać do internetu XDDDDDDDDDDDD
#depresja #p0lka #przegryw #bekazlewactwa #bekazpodludzi #logikarozowychpaskow
#depresja #p0lka #przegryw #bekazlewactwa #bekazpodludzi #logikarozowychpaskow
Takie głębsze pytanie , jak myślicie co jest po śmierci?
★★☆☆☆☆☆☆☆☆ [05:00]
Pewnie się nie znam i jestem głąbem, ale to było ciężkie doświadczenie. Fajna była muzyka i styl horrorów klasy B. A niefajne:
* limity czasowe niepowiązane z żadną konkretną zagadką (jakby nagle w point&clicku ktoś wam włączył timer - nie wiesz, co robić i gdzie iść, ale czas ucieka)
* tu się umiera, więc będzie trochę żonglerki save'ami
* parę cholernych dialogów będących labiryntem z tylko jedną ścieżką sukcesu (na początku gry spowiedź zaliczałem z piętnaście razy - nawet wiedza, co chcę osiągnąć, nie pomagała w wybraniu właściwych odpowiedzi)
* kilka elementów zręcznościowych, których nigdy nie lubiłem w przygodówkach
* pixel-hunting przeciągniety do ekstremum, jak to w p&c starej daty, potrafiłem stać na przedmiocie i go nie widzieć
* na koniec - grzech śmiertelny - w tej grze można się wpakować w ślepy zaułek; jeśli nie chcesz powtarzać bardzo dużej części gry, to upewnij się, że do Labiryntu wchodzisz z odłamkiem szkła; bez niego jesteś w dupie i nie ukończysz gry
#przygodowki #staregry #retrogaming #linuxgaming #grylinux #grypc #pointandclick
@kurp: Piszesz o pixel-huntingu, ale z drugiej strony o ile się nie mylę w tej grze tak trochę dla równowagi uproszczone jest używanie przedmiotów. Nie musisz kombinować, w którym miejscu
Tak, motyw komiksowy objawia się też tym, że w czasie gry czytamy kilka komiksów ( ͡° ͜ʖ ͡°) Grafika jest ładnie rysowana, ale też nierówna, bo gra aktorska wepchnięta w tę stylistykę średnio się sprawdza.
Ale ja nie znam Flynn's Arcade.
Nie oglądałeś filmów TRON / TRON Legacy ?
A powinienem?
Filmowe raczej rzadko...
Pierwszy TRON jest dość stary i technologie IT trochę trącą tam myszką, ale sama idea i historia są interesujące, tak samo jak technika wykonania (jeden z pierwszych filmów z komputerową scenografią, ale rodem ze starych gier właśnie). Drugi to sequel, więc lepiej obejrzeć po kolei. No i