Wpis z mikrobloga

Noctropolis
★★ [05:00]

Pewnie się nie znam i jestem głąbem, ale to było ciężkie doświadczenie. Fajna była muzyka i styl horrorów klasy B. A niefajne:
* limity czasowe niepowiązane z żadną konkretną zagadką (jakby nagle w point&clicku ktoś wam włączył timer - nie wiesz, co robić i gdzie iść, ale czas ucieka)
* tu się umiera, więc będzie trochę żonglerki save'ami
* parę cholernych dialogów będących labiryntem z tylko jedną ścieżką sukcesu (na początku gry spowiedź zaliczałem z piętnaście razy - nawet wiedza, co chcę osiągnąć, nie pomagała w wybraniu właściwych odpowiedzi)
* kilka elementów zręcznościowych, których nigdy nie lubiłem w przygodówkach
* pixel-hunting przeciągniety do ekstremum, jak to w p&c starej daty, potrafiłem stać na przedmiocie i go nie widzieć
* na koniec - grzech śmiertelny - w tej grze można się wpakować w ślepy zaułek; jeśli nie chcesz powtarzać bardzo dużej części gry, to upewnij się, że do Labiryntu wchodzisz z odłamkiem szkła; bez niego jesteś w dupie i nie ukończysz gry

#przygodowki #staregry #retrogaming #linuxgaming #grylinux #grypc #pointandclick
kurp - Noctropolis
★★☆☆☆☆☆☆☆☆ [05:00]

Pewnie się nie znam i jestem głąbem, ale to...

źródło: comment_bBWCRXgJb7DMZR9MfsW02LEQ6nkEJbWg.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
@wytrzzeszcz: @kurp: Grafika w tej grze jest taka trochę specyficzna i zarazem ciekawa, bo z tego co pamiętam fabuła skupia się na sprzedawcy ze sklepu z komiksami, którego wciągnęło do komiksu i akcja gry rozgrywa się w komiksie. :-)

@kurp: Piszesz o pixel-huntingu, ale z drugiej strony o ile się nie mylę w tej grze tak trochę dla równowagi uproszczone jest używanie przedmiotów. Nie musisz kombinować, w którym miejscu
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@moooka Hm, fakt, moja ocena to głównie skutek frustracji wynikającej z tego ślepego zaułka.
Tak, motyw komiksowy objawia się też tym, że w czasie gry czytamy kilka komiksów ( ͡° ͜ʖ ͡°) Grafika jest ładnie rysowana, ale też nierówna, bo gra aktorska wepchnięta w tę stylistykę średnio się sprawdza.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@moooka Z przedmiotami tak nie jest. Dialogi są za to uproszczone w tym sensie, że częściowo jest mapa symboli rzeczy, o które możemy pytać (i masa powtarzających się lub bezwartościowych informacji).
  • Odpowiedz
@kurp: to polecam. W sumie klasyka kina SF. Jeszcze jak lubisz stare gry to w ogóle ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pierwszy TRON jest dość stary i technologie IT trochę trącą tam myszką, ale sama idea i historia są interesujące, tak samo jak technika wykonania (jeden z pierwszych filmów z komputerową scenografią, ale rodem ze starych gier właśnie). Drugi to sequel, więc lepiej obejrzeć po kolei. No i
  • Odpowiedz