Wpis z mikrobloga

Cześć. Drugie, ale do pierwszego nie mam hasła, więc poszło w zapomnienie... Wiem, przypominanie i tak dalej, ale po co :D. Skoro wymaga się od nas zaangażowania i mamy podejść konkretnie do tematu, to... Ja jestem Adam. Studiuję budownictwo we Wrocławiu. Interesuję się strzelectwem historycznym. A co mi powiesz o sobie? Integracja! :D
@LenWZ: Siema, Bartek z tej strony. Tez tak mam z hasłami, to konto udaje się na razie utrzymać:D
Edukacje zakończyłem na LO mimo, że marzyłem o zostaniu mechanikiem samochodowym. A teraz pracuje na złomie, więc czasem autem się zajmę he he
A poza tym, interesuje się wykopem no i ziołolecznictwem, zdrowym odżywianiem, głagolicą którą trochę zaniedbałem - ćwiczyłem pisownie -
Powiedz mi, jak tam idzie nauka, który rok? Jakie plany? W
Głagolica... Ile się człowiek może dowiedzieć. Bardzo ładnie to pismo wygląda, tyle mogę stwierdzić na pierwszy rzut oka. Ze złomem to mam tyle wspólnego, że kupuję na nim ołów co jakiś czas, żeby odlewać amunicję.
A studia to tak. Jestem inżynierem, a teraz poszedłem dalej na magisterskie. W nich jestem na pierwszym semestrze. Jakby planowo je skończyć, to są trzy semestry.
Jeśli chodzi o plany, to najpierw chyba do biura projektowego i zobaczę, jak mi to przypadnie do gustu. Kiedyś chciałbym mieć swoją własną firmę. A jeśli nie wyjdzie w biurze, to wykonawstwo jakieś.
@LenWZ: ale mam farta, taka znajomość :D bede pamiętał zgłosić się jak już będę miał na domek :)
Na budowach oczywiście pracowałem, najdłużej na dachach, i nawet został bym w temacie gdyby nie śmieszne wynagrodzenia i janusze biznesu.
Odlewasz kulki do muszkietów? Bo chyba nie do armaty? Jeździsz na jakieś rekonstrukcje bitew? Chodzisz z wykrywaczem po dawnych polach bitewnych? Znajomy koło Niemczy latał, tylko nie wiem czy jeszcze wolno, prawo zmienia