Wpis z mikrobloga

@alonzoo3: Poszukaj jakiegoś krajowego 2-3 letniego Ałdi 2.0 TFSI 252KM w quattro. Jakieś A4/A5/A6 w zalezności od upodobań. Ewentualnie nieco starsze BMW 3/5 w 3 litrowym klekocie. W obu przypadkach masz normalny, wygodny samochód który fajnie lata, a nie jakieś zabawki. Można się też zastanowić nad Octavią RS 3 generacji, ale jeśli zawieszenie w RS 3 gen jest takie same albo podobne jak w zwykłej, to może lepiej nie ;-).
Jak
@alonzoo3: To jak RS jest za mocny to kup sobie Astrę 1.6 200 km albo Volvo V40 T4 i też będą spoko. Chociaż skoro nie potrzebujesz RSa to może Focus ST 2.0 EcoBoost będzie w sam raz? Przyspieszenie ma spoko. Tu mam trochę nadzieję, że ST jest zrobiony chociaż po części lepiej niż zwykły Focus, bo miałem ostatnio nieprzyjemność jeździć zwykłym Focusem z 2017 i ogólnie to ten samochód jest mega
@PandroZgred: Bynajmniej ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@alonzoo3: Generalnie jest problem z jakością wykonania tych aut. Zarówno w nowej, jak i wcześniejszej generacji. Auta jeżdżą jak żadne inne, ale trzeba sie nastawić, żeby na samym początku przeforsować w ASO zabezpieczenie skrzyni przed przegrzaniem płynu w wysprzęgliku (to on generuje wszystkie późniejsze problemy ze skrzynią). Ponadto materiały są średniej jakości i jak ktoś nie jest na prawdę uważny,
@alonzoo3: moim zdaniem bierz Cupre. Civic z samym wyglądem odpada. Wielkie czarne plastiki z przodu i z tyłu, które nie mają żadnego zadania. No i jeszcze te zaślepki po czujnikach parkowania, a czujników Type R nie ma ( )
Ale wszystko w Twoich rękach. Twój samochód i Tobie będzie dupę woził. Przejedź się, pooglądaj i bierz co wolisz
@alonzoo3:
Z tego co mi wiadomo to DSG w takich #!$%@? szybko umiera.
Na wypoku była też dyskusja z gościem, który wynajmował długoterminowo bodajże Octavie RS. Mówił, że kupować się nie opłaca jak planujesz zarzynać auto, bo skrzynia nie ogarnia takiego silnika.