Wpis z mikrobloga

@Promozet1: ubezpiecznie wykupujesz, tylko na dni w których jeździsz, możesz sobie kupić na jeden dzień, dwa tygodnie, miesiąc, pół roku. Koszt ubezpieczenia na mnie bez zniżek wyniósł 420 zł na pół roku. I przegląd robisz tylko jeden przed rejestracja, później już nie musisz.
  • Odpowiedz
@Promozet1: prestiż, okresowe OC i jeden przegląd na zawsze.

Wady:
- wyjazd za granicę za zgodą konserwatora zabytków
- jak rozbijesz auto z własnej winy to masz zarzuty za zniszczenie zabytku
- generalnie auto przestaje być Twoje
  • Odpowiedz
@Kauabang: hehe śmieszne, Passat jaka beka. Nie wiem co śmieszy Cię w tych żółtych blachach. Ten silnik w swoich latach był pierwszym tak pojemnym silnikiem w klasie średniej. Zaraz po Golfie III (heheeh beka GOLF) pierwsze autobprzednionapędowe w którym umieszczono silnik sześciocylindrowy. Auto w 96%zachowane z częściami oryginalnymi.
  • Odpowiedz
@AmolfKikler:

Tablice zabytkowe są wydawane do samochodów i motocykli (...) i są wpisane do rejestru dóbr kultury.


#!$%@?, jakim dobrem kultury jest stary passat? Chyba tylko kultury przemytniczej ze względu na pojemność baku
  • Odpowiedz
@AmolfKikler: chociażby vwgolf.pl i zakładka dane techniczne i tam są wszystkie vagi.

Ps sprawdź nalepkę w bagażniku to będzie wtedy wiadomo. Tą kwadratową, z vinem, kodami wyposażenia, silnikiem, kodem silnika itp.
  • Odpowiedz