Wpis z mikrobloga

Witam, może wy będziecie w stanie pomóc podjąć mi decyzje w sprawie zakupu roweru z którą meczę się już z dobry miesiąc. Budżet jaki jestem w stanie przeznaczyć na rower to ~3500. Roweru będę używał codziennie na dojazdy do pracy 20 km w dwie strony po Wrocławiu. W weekend lub wieczorem jakieś przejażdżki nie więcej niż 50km i też głównie okolice miasta (wały lub parki). Wcześniej śmigałem podstawowym decatlonowskim przełajem (triban 100) i też się sprawdzał jednak chce zainwestować w coś lepszego dającego więcej frajdy.
Wybrałem wstępnie dwa modele:
1. XLA Aluminium Cyclocross Bike
2. AVALANCHE ELITE 29

Wiem, że to dwa różne przeznaczenia rowerów jednak nie mam doświadczenia co do codziennej jazdy na MTB w warunkach miejskich. Nie wiem czy nie zaznam szoku i nie umrę po 5km na takiej szerokiej oponie.
Zwracam również uwagę na to jak rower zachowa się w użytkowaniu go w różnych warunkach czyli deszcz/błoto a zimą sól. Miesięcznie zrobię pewnie z ~600 km więc sprzęt będzie dosyć mocno eksploatowany. W GT mam amortyzator o który dodatkowo trzeba dbać co przekłada się na koszty i możliwe awarie.

Dodatkowo zwracam się z pytaniem czy ktoś z Wrocławia nie jest w posiadaniu tego Cyclocrossa z Planet X nigdzie nie ma możliwości zobaczenia tego roweru z bliska a wydanie 3600 patrząc tylko na zdjęcia nie wydaje się najlepszym pomysłem.
Wstawiam również ankietę żeby zobaczyć co was bardziej przekonuje.
#rower #szosa #gravel #mtb

Który model ?

  • XLA Aluminium Cyclocross Bike (Cyclocross) 60.0% (9)
  • AVALANCHE ELITE 29 (MTB) 40.0% (6)

Oddanych głosów: 15

  • 9
@Vurux: Jezdzilem do pracy po wroclawiu zarowno mtb jak i przelaj jak i szosa i powiem tak: