Wpis z mikrobloga

Witajcie, potrzebuję pomocy przy lokalizacji problemu z #internet.
Specyfikacja techniczna: Komputer acer es1-131-p5cx win10, karta sieciowa qualcomm artheros ar956x. Korzystam z internetu z t-mobile, router d-link dwr-921, w zasięgu lte, odległość komputera od routera ok. 2m.
Objawy: Komputer gubi połączenie z siecią notoryczne, może działać dobrze 30 min, a potem przez 5 min sieć ograniczona. Nie pomaga resetowanie karty sieciowej, on/off trybu samolotowego itd. Czasem sieć działa dobrze przez 10 min, czasem krócej. W tym samym czasie telefon mi5 podłączony do tej samej sieci działa poprawnie. Dodatkowo mam drugi router w identycznej konfiguracji i tam też laptop świruje, gubi zasięg, sieć ograniczona i tak dalej. Za to hotspot z wspomnianego mi5 działa elegancko.
Czego próbowałem: Resetowanie karty, routera, komputera. Ustawienia fabryczne routera. Zmiana parametrów sieci.
Co może pomóc rozwiązać mój problem z łącznością?
#pytania #hardware #siecikomputerowe #it
  • 1