Wpis z mikrobloga

Chce kupić 20 letniego gruza by nim podróżować po europie, bus byłby lepszym rozwiązaniem, ale jednak stawiam na cabrio, pierwsze co zrobię to wymienie układ chłodzenia, chłodnica, rurki, termostat, wszystkie króćce na nówki sztuki, żadne używki XDD

Tylko będzie czerowny, stockowy bez M paka z czarnymi skórami ( ʖ̯)

Chyba, że będzie bezpieczniej dołożyć z 10k i kupić e46 hmmm
H.....s - Chce kupić 20 letniego gruza by nim podróżować po europie, bus byłby lepszy...

źródło: comment_3Aboi2Z0ZrxZNj4dMS4EV47UgKzMkU3q.jpg

Pobierz
  • 16
Miałem identyczne e36 328 w stanie ciut lepszym niż gruz. 3/4 e36 w cabrio na rynku ma #!$%@? dachy. Trip na setki kilometrów, czy tysiące bez dachu jest dla masochistów. Hałas, a po godzinie dwóch w zależności od pogody po prostu czujesz się jakbyś się smażył. Jazda z założonym dachem (po 15 min #!$%@? ze składaniem, bo w końcu dach jest #!$%@?) przelówkami też hałas jak w wartubrugu. Jak jesteś przygłuchy, ewentualnie
Leo_Dreamsky - Miałem identyczne e36 328 w stanie ciut lepszym niż gruz. 3/4 e36 w ca...

źródło: comment_Iw77LY3BA9hTsRC8YSvrlEIHlAzrCB6i.jpg

Pobierz
@Helsantonio_Montes: Cabrio nie nadaje się na długie podróże z autostradowymi prędkościami. Bez dachu, nawet z windshotem, realna prędkość przy której można wytrzymać to 110-120 km/h. Z założonym dachem wcale nie jest lepiej, gdyż musiałby być idealny, a w e36 typu #gruz zazwyczaj jest popsuty, poluzowany i żyje własnym życiem (dach poklejony, nieszczelny, szyba pęknięta). Podróż bez klimatyzacji pod szmacianym dachem w długiej trasie, to jest mordęga, przerobiłem to na e30. Fajna