Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Już nie mam siły :(
Studiuję obecnie na V roku i pomiędzy mną a obroną stoi tylko jeden egzamin.
A może aż jeden. Dzisiaj po raz 6 było mi dane do niego podchodzić. Niestety, Profesor egzaminujący ewidentnie mnie sobie upatrzył, co zresztą zakomunikował i powiedział że aby ten egzamin zdać, trzeba być rzetelnie do niego przygotowanym. I owszem, zgodzę się jak najbardziej bo to egzamin z procedury karnej (błagam, odpuśćcie mi w dniu dzisiejszym wszelkich nawiązań odnośnie kierunku studiów), ale, uwaga, nie ma problemu żeby:
- zdała osoba mówiąca o nieaktualnym stanie prawnym;
- zdała osoba, która nie zna podstawowych pojęć, ale za to przeczytała ostatnio jego ulubioną książkę (spis lektur poza prawnych które warto przeczytać jest standardem wśród studentów którzy chcą prześlizgnąć się przez ten egzamin);
- zdała osoba, która wprost powiedziała że nie pamięta pytania, ale za to pamięta że to było ładnie opisane w książce.
I wiele, wiele innych sytuacji, poczynając od hasła "zdaje Pani za ładne oczy". Są ludzie, którzy zdają ten egzamin przeczytawszy raz skrypt. Ja czytając książkę, kodeks, nie mogę się przez niego prześlizgnąć, a jeszcze w dodatku mam zapewniony uwalony rok.
Egzamin komisyjny też nie wchodzi w grę - zbyt wysoko postawiona sztuka, żeby z nią zadzierać, nie wspominając o tym, że jest to wieloletni praktyk, który jeśli będzie chciał - to na pewno #!$%@?.
Nie wiem już co robić. Moi rodzice też są załamani, wszyscy są zmęczeni tą sytuacją, a mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że podchodząc do tego egzaminu wszystkie niezbędne materiały zostały przeze mnie przeczytane. Zdają osoby o wiele, wiele gorzej ode mnie przygotowane, wprost z ulicy.
Nie mam już siły.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
  • 11