Wpis z mikrobloga

Miraski spod tagu #nieruchomosci i #rzeczoznawca - polecacie jakieś pozycję w temacie wyceny nieruchomości?

Chce zrobić uprawnienia - najpierw studia podyplomowe z potem praktyka + egzamin. Ale już teraz bym coś chciał wiedzieć, żeby potem na zajęciach nie skupiać się na prostych rzeczach, ale poświęcić więcej energii tym bardziej skomplikowanym.

Jest jakaś dobra książka kumulująca wiedzę w tym zakresie?
  • 11
  • Odpowiedz
  • 0
@Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol dzięki ziomeczku za polecenie. Właśnie sobie studiuję to kompendium i nie mam się z kim podzielić spostrzeżeniem, że na stronie 49 autorzy dali dupy ;) jako zarządca nieruchomości mam pewne zboczenia ;)

Z zasady dla określenia udziałów nieruchomości lokalowych w nieruchomości wspólnej stosuje się ułamki zwykłe. W skrócie: bo się może okazać pewnego dnia, że suma udziałów nie równa się 1 ;)

Na marginesie zapisałem ułamek dziesiętny bez zaokrągleń i od
staryhaliny - @GlebakurfaRutkowski_Patrol dzięki ziomeczku za polecenie. Właśnie sobi...

źródło: comment_FXcJy46DZdpUnHHxd7BpJs6KPhZXbGlz.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0
@Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol ale praktyka zarządców mówi co innego ;)

Tzn. i tak trzeba wyjść od tego, że zarządca sam niczego nie wylicza, tylko wyciąga te ułamki zwykłe z aktów notarialnych. Ba, nawet jak się okaże, że w akcie jest złe policzone, to zarządca nie ma prawa sam z siebie ustalić udziału na nowo.

No ale stosuje się ułamki zwykłe, dlatego że rzadko który ułamek zwykły da się zapisac jako skończony ułamek dziesiętny. I
  • Odpowiedz